hva mener dere om

Ser jeg ingen problemer med..

Folk må få gjøre akkurat som de vil. Hva synes man om foreldre som sender ungene til besteforeldre for å gå ut og feste en helt vanlig lørdag?

ORIGINAL: Rada

Folk må få gjøre akkurat som de vil. Hva synes man om foreldre som sender ungene til besteforeldre for å gå ut og feste en helt vanlig lørdag?

Sign. Hva er forskjellen?

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: gulledulle

foreldre så sender ungene til besteforeldre eller lignende for å gå ut å feste på nyttårsaften ??

Hva er galt med det? Kunne jeg glatt ha gjort. [:-]

har ikke sagt at det er noe galt med det jeg ! [;)] Mangen jeg vet om så gjør det , bare lurer på hva folk mener om det jeg ! [:)]

Gjør vel ingenting?

Er det noe å henge seg opp i da??

ORIGINAL: Enaj

ORIGINAL: gulledulle

foreldre så sender ungene til besteforeldre eller lignende for å gå ut å feste på nyttårsaften ??

Er det noe å irritere seg over også nå da ? [&o]

nei [:)]

er ikke irritert her , det var bare en diskusjon vi hadde her hjemme , så lurte jeg bare på hva dere synst om det ,[:)]

men jeg synst at folk må gjøre så dei vil , Hannah og Storm stor koser seg hos , mormora å bessen sin , så viss dei ville hatt dei på nyttårsaften så hadde , så hadde di fått låv til det [:D]

gjør det selv og ser ikke noe galt i det i det hele tatt[:)]

jeg mener ingenting om de. Men jeg synes det er hyggeligere å feire nyttår sammen med familien enn å gå ut. Men andre får gjøre hva de synes er best/kjekkest[:)]

Spørs på barnas alder m.m.
Små barn som allikevel bare sover gjennom raketter og alt kommer ikke til å savne foreldrene mer på nyttårsaften enn andre kvelder.
Og man kan jo fint dra på fest etter at barna har lagt seg.

Som alenemor har jeg sittet hjemme med Jr. siden han ble født, men ser ikke bort fra at han koser seg hos besteforeldrene om jeg skulle bli invitert på fest et år. [:)]

Tenker egentlig ingen ting om det hvis det skjer sjeldent, men hvis man sender bort ungen nesten hver nyttårsaften synes jeg det er merkelig [:-]

ORIGINAL: Rugebolla

barnemishandling!!!

??

Jeg MENER ingenting om dem.. Hadde det vært store barn så hadde jeg kansje tenkt for meg selv at; Oi, det var en merkelig prioritering eller sånn ville ikke jeg ha valgt å gjøre det - men jeg hadde ikke sagt det til dem med mindre de spurte og jeg hadde nok heller ikke tenkt noe mer over det..
Jeg godtar at andre tenker og prioriterer annerledes enn jeg gjør, og jeg tar det som en selvfølge at ikke alle er enige i mine valg og prioriteringer [:D]

ser ikke noe galt i det.

Back
Topp