Hva mener dere om Bahia feliz?

cleo_84

Gift med forumet
Bahia Feliz- tres vidas...Jeg, mannen, ungene, mamma og broren min reiser dit i slutten av juni, og lurer på hva dere mener om stedet, og om dere har noen anbefalinger. Var der en tur da jeg var 15. Da syntes jeg det var topp. For å være ærlig så hadde jeg ikke trodd jeg skulle reise tilbake. Rett og slett fordi jeg tenker at det er litt kaos mye folk, men så ble det sånn pga priser og at jeg har noen krav når jeg reiser med så små barn. Så pga at jeg ville ha med mamma og broren min, så ble det dit. Så anbefalinger, tanker osv osv osv osv..... turen er bestillt[:)]

Dytt

Jeg jobbet der i 2 uker (ferievikar) for kveldsunderholdningen på det hotellet (2007). Det er jo 4 hoteller i ett, som utgjør Star Tours Blue Village. Jeg vil anbefale det jeg! Jeg har ikke vært der på sommeren, så vet ikke noe om temperaturer (tror det blir ganske varmt midt på sommeren da!) Men om selve hotellet og opplegget på Blue Village må jeg skryte! Jeg syns Blue Village er supert for barnefamilier. Man har alt man trenger på ett sted, rett og slett. Man trenger ikke gå utenfor hotellet hvis man ikke vil. Dette er et ganske stort område da, siden det er 4 hoteller i 1,og det meste av underholdning osv foregår nede på Orquidea. Jeg hadde lett reist dit med gutten min! [:)]

Jeg var der i 99, og etter som jeg husker, var det kjempe fint der. Jeg kunne fint ha reist dit med unger

ORIGINAL: Toggolino

Jeg jobbet der i 2 uker (ferievikar) for kveldsunderholdningen på det hotellet (2007). Det er jo 4 hoteller i ett, som utgjør Star Tours Blue Village. Jeg vil anbefale det jeg! Jeg har ikke vært der på sommeren, så vet ikke noe om temperaturer (tror det blir ganske varmt midt på sommeren da!) Men om selve hotellet og opplegget på Blue Village må jeg skryte! Jeg syns Blue Village er supert for barnefamilier. Man har alt man trenger på ett sted, rett og slett. Man trenger ikke gå utenfor hotellet hvis man ikke vil. Dette er et ganske stort område da, siden det er 4 hoteller i 1,og det meste av underholdning osv foregår nede på Orquidea. Jeg hadde lett reist dit med gutten min! [:)]

Hva med bassenget nede på orquidea? Er det veldig kaos der?

Jeg har heller ikke vært på grand canaria om sommeren. Så temperaturen er jeg jo veldig spent på. Men i og med at gjennomsnittstempraturen lå likt som Kreta liksom, så tror jeg nok det går greit. Vi vet jo at vi reiser i juni med små barn. Så da må vi på en måte ta forhåndsreglene deretter...

Vi hadde bryllupet vårt der i 09. Vi reiste nedover 38 ( 15 unger fra 2-17 år), alle storkoste seg og syns det var et supert sted. Det var bare muttern som klaga på stranda. Vi andre syns det var helt ok og ta bussen til Playa del ingles.
Med små unger er basseng, lekeplasser det viktigste.
Siden vi var så mange hadde vil all inklusive - det var både godt og enkelt[:)]

Dytt[:)]

Vi var der i vinterferien i 09. Da hadde vi med oss en på 10 år og en på 1,5 år.
Jeg synes ihvertfall det var veldig barnevennlig og fint der, og det var
nok å finne på for begge ungene, og masse aktiviteter som man kunne hive seg på.

Skulle gjerne reist tilbake dit om jeg fikk sjansen. [:D]

Var på bahia feliz når jeg var 6 og 14 år.
Og husker det kjempe godt. Mormora mi og bestefar er der ofte.
Og de sponser oss med tur dit nå i februar[:)]
gleder meg veldig, det er veldig barnevennlig der.
vi reiser med to barn på under 2 år.

det er gokart og badeland på øya også[:)]

Vi var der i august, og det var helt greit. Bodde på Orquidea-hotellet. Elendig strand, men spa`n deres er fantastisk!! [:)] Maten var ikke noe å skryte av (hadde heldigvis ikke all-inclusive) og det krydde av fluer overalt hvor vi spiste[:'(] Brukbare rom på hotellet da.

det må jo vere den mest barnevennlige plassen jeg noen gang har reist til (har jobbet 5 år som reiseleder, da runt om å over alt.. for apollo)
så dit ble første valget vårt nor vi skulle på vår første tur etter og ha fått lillegutt, følte ikke at det var noen form for kaos der jeg, bare deilig og avslappende...:)

Back
Topp