Hva mener dere? Gutt el jente?

liseann

Gift med forumet
kjøpte denne lua til Julian i går... synes den er så fin... men etter å ha sett litt på den, lurer jeg på om det lyse pikelue av den...? Hva mener dere?

http://www.reima.fi/no/kolleksjon/elm/picture/

Synes egentlig den er litt jentete ja..

Men kan jo være den passer fint sammen med blått på hode til Julian[:)]

ORIGINAL: mita89

Synes egentlig den er litt jentete ja..

Men kan jo være den passer fint sammen med blått på hode til Julian[:)]

satt kjempefint på knerten, og han har jo i tillegg lugg som stikker frem:) sambo syntes den så baby ut, og det kan jeg være enig i... men får ikke bestemt meg om den er jentete[:D]

ORIGINAL: Double Action

til begge kjønn

Nå har ikke jeg briller på meg men syntes den så litt lyyyys rosa ut? Isåfall jente. Hvis jeg tar feil, definitivt for begge kjønn [:)]

jeg og syntes den kan gå til begge kjønn...
Kunne lett hatt den til martine..
Men ser for meg at Julian er nydelig i den også!

den jeg har hjemme er hvit hvit. lyserosa tror jeg selv jeg hadde klart å kategorisere[:D] [8D]

ORIGINAL: liseann

den jeg har hjemme er hvit hvit. lyserosa tror jeg selv jeg hadde klart å kategorisere[:D] [8D]

Ah, da er det ingen tvil (synes jeg). Passer til begge kjønn [:)]. Enten må lua på bildet være litt rosa eller så har jeg blitt fargeblind [&:][8D]

ORIGINAL: Azoria

Ah, da er det ingen tvil (synes jeg). Passer til begge kjønn [:)]. Enten må lua på bildet være litt rosa eller så har jeg blitt fargeblind [&:][8D]

du er jo gravid, så du kan jo lide av så mangt akkurat nå[:D]

ORIGINAL: Azoria

du er jo gravid, så du kan jo lide av så mangt akkurat nå[:D]

Sant. Har nettopp hylgrini hele Bridget Jones på randen, så NOE lider jeg definitivt av [:D]

ORIGINAL: Auliana

Unisex vil jeg si, jeg sender lillegutt i barnehagen med knallrosa vinterdress i morgen, han bryr seg ikke, så hvorfor skal jeg? Hehe

hadde det vært slik at jeg skulle sendt julian med rosa dress, så hadde jeg matchet den med en rosa\lilla lue... men nå sender jeg han i bhg med en grå\hvit\grønn dress, så da prøver jeg å matche den.... (men om det kommer en lillesøster i hus noen gang, så er det jo fullt mulig at hun må ut i storebrors blå dress)

Passer til begge kjønn ja! Nydelig lue da!!!

-CHicita-

Fler av guttene i bhg har slik lue [:)] Men har også sett jenter med den [;)]

ORIGINAL: lemo

Syns i grunnen den var rimelig unisex. Fin var den også[:)]

Jeg synes den passer best på jente, og alle de andre fargene den lua var i var jo jentefarger. Men det viktigste er vel at du synes den passer på Julian.

Syns faktisk den var mer guttete en jentete jeg da. Tror det var noe med mønsteret. Fin lue ihvertfall!

ORIGINAL: lemo

Syns i grunnen den var rimelig unisex. Fin var den også[:)]

Helt enig.

Back
Topp