R Rebecca85 Forumet er livet VIP 4 Mai 2008 #2 Digger nicket ditt, får meg alltid til å tenke på en Penis[8D]
Apeloffen Forumet er livet 4 Mai 2008 #3 ORIGINAL: Rebecca85 Digger nicket ditt, får meg alltid til å tenke på en Penis[8D] På en penis ja... [&:] Jaja, ikke det værste i verden det da![8D][:D][X(]
ORIGINAL: Rebecca85 Digger nicket ditt, får meg alltid til å tenke på en Penis[8D] På en penis ja... [&:] Jaja, ikke det værste i verden det da![8D][:D][X(]
Apeloffen Forumet er livet 4 Mai 2008 #7 ORIGINAL: *LiseT* Jeg syntes du er råkul! [:D] Reflektert og trivlig dame. Bestandig likt deg! ååå, du e vell søt du
ORIGINAL: *LiseT* Jeg syntes du er råkul! [:D] Reflektert og trivlig dame. Bestandig likt deg! ååå, du e vell søt du
~StRaToS~ Forumet er livet 4 Mai 2008 #9 Jeg synes du er kuuul[;)] Du er ei trivelig dame[:)] Ikke en slik bråkmaker
Apeloffen Forumet er livet 5 Mai 2008 #10 ORIGINAL: ~StRaToS~ Jeg synes du er kuuul[;)] Du er ei trivelig dame[:)] Ikke en slik bråkmaker Ne det har du rett i.. liker ikke å bråke, så det holder jeg meg unna[;)]
ORIGINAL: ~StRaToS~ Jeg synes du er kuuul[;)] Du er ei trivelig dame[:)] Ikke en slik bråkmaker Ne det har du rett i.. liker ikke å bråke, så det holder jeg meg unna[;)]
Linda31 Forumet er livet 5 Mai 2008 #11 Kul, snill, søt, herlig, bla bla bla [8D] Veldig flink med gode ord når det trengs og kommer med SAKLIGE råd.. [:)]
Kul, snill, søt, herlig, bla bla bla [8D] Veldig flink med gode ord når det trengs og kommer med SAKLIGE råd.. [:)]