Hva med mannfolka? :-)

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Er de forståelsesfulle med all humørsvingninger?
Hvordan synes de det er å 'være gravide'? :-)

Jeg føler min mann er meget forståelsesfull med meg de dager jeg er humørsyk! Han henter ting for meg og stryker på meg å er så god, så god, de dagene formen ikke er så god! Spør meg ofte hvordan jeg har det, forteller hvor høyt han elsker meg og det som vi nå skal gå inn i sammen. Føler meg som verdens heldigste kvinne :-) <3

Men han føler seg litt uttafor når det kommer til følelsene mine når jeg blir småsyk og gråter lett.. Prøver og være flink og prate med han da. Det setter han veldig pris på :-)

Jeg har heldigvis ikke humørsvingninger :-P men han synes det er veldig morsomt med alt jeg ikke klarer lukta av, eller som ikke smaker godt lenger :-P
Han tar ikke noe mye hensyn til eller er forståelsesfull for kvalmen jeg har hver forbanna dag:-/
Men han blir "gravid" på sin måte når jeg er det, spiser ufattelig mye chips, dip å sjokolade å drikker mye brus (å det er ikke bare i helgene) han var slik sist også...da gikk han opp 12kg før prinsessa kom til verden så blir spennende å se om han går opp likt denne gangen :-P

Er de forståelsesfulle med all humørsvingninger?
Hvordan synes de det er å 'være gravide'? :)

Jeg føler min mann er meget forståelsesfull med meg de dager jeg er humørsyk! Han henter ting for meg og stryker på meg å er så god, så god, de dagene formen ikke er så god! Spør meg ofte hvordan jeg har det, forteller hvor høyt han elsker meg og det som vi nå skal gå inn i sammen. Føler meg som verdens heldigste kvinne :) <3

Men han føler seg litt uttafor når det kommer til følelsene mine når jeg blir småsyk og gråter lett.. Prøver og være flink og prate med han da. Det setter han veldig pris på :)

Høres veldig bra ut! :) vi har to fra før så han må jo være litt alenepappa for tida, men klager ikke og har full forståelse for at kvalme setter meg ut :) han vet jo at det snart blir bedre :D

Har også verdens beste samboer, men det har han vært hele tida :-) Er omtenksom, hjelpsom, lager mat, vasker, rydder, maler, og steller med meg. Er jeg lei meg, så trøster han meg å er supergod med meg <3
Han er fantastisk uansett om jeg er gravid eller ikke <3

Det kommer ann på hvilken dag han har selv... Noen dager er han helt fantastisk, andre dager kunne eg byttet han ut med en dukke.... Haha, men han har lang vei til/fra jobb og sitter i kø begge veier.. Så kan ikke bli for sint.. Satser på det bedrer seg når vi flytter nærmere jobben :-)

Ja han er veldig forståelsesfull :) lager mat når jeg ikke orker og holder håret mitt når jeg kaster opp :P hadde ikke klart det uten han!
Bruker bare å si fra når jeg skal gråte, så ler han bare litt av meg ^^ humørsvigninger altså :P

Ja han er veldig forståelsesfull :) lager mat når jeg ikke orker og holder håret mitt når jeg kaster opp :P hadde ikke klart det uten han!
Bruker bare å si fra når jeg skal gråte, så ler han bare litt av meg ^^ humørsvigninger altså :P

Hehe, bruker si ifra når jeg kommer til å begynne å gråte jeg også :-P
Han synes nok jeg er litt komisk til tider x)

Godt når de steller så pent med oss da (a) :-)

Hehe, bruker si ifra når jeg kommer til å begynne å gråte jeg også :-P
Han synes nok jeg er litt komisk til tider x)

Godt når de steller så pent med oss da (a) :-)

Ja det blir jo komisk for dem som fra "normalt" syn ikke skjønner hvorfor man vil gråte av å velge ut hvilken sjokolade man vil ha i butikken eller gråte fordi man må på jobb :P
Synes han er flink, også er han veldig klar for å bli pappa også :D

Mye forståelse her. Jeg får masse kos og har gjør det jeg spør han om <3

Min er helt enestående, rett og slett. Vi har vokst utrolig mye på den lange prøve-reisen vi har vært på, og har om mulig blitt enda nærmere hverandre. De siste 5,5 årene har vært en eneste lang berg- og dalbane av følelser og fysiske utfordringer i forhold til assistert befruktning. Han ser hva som trengs og gjøres hjemme, og gjør det. Han er best på middagslaging, mens jeg er er en racer på menylaging og innkjøpslister. Vi utfyller hverandre veldig bra. Han tar utrolig godt vare på meg, og har gjort det hele veien fra vi ble sammen for 18 år siden:-)

Han er vel mest frustrert tror jeg. Han var nok ikke helt forberedt på hverken ekstrem kvalme eller hormoner.
Jeg er jo en tikkende bombe for tiden!

Synes ikke det er så rart at karene blir noe frustrerte når vi er gravide. De føler seg nok litt hjelpesløs til tider kan jeg tenke meg :-) er jo ikke så alt for mye de kan gjøre med formen og svingningene, er nok en skikkelig utprøvelse for mange av dem, iallefall de som ikke har vært gjennom det tidligere! :-)

Jeg er for tiden en trøtt, tikkende bombe!! Garantert meget vanskelig å forholde seg til. Han blir nok frustrert, men han forstår det meste og lar meg styre på.., stakkars gode vennen min :) Nå er han og Bølla vår på 3 i garasjen og maler gelender til trappa, jeg har hatt meg en liiiiten blund på 2timer. Hehe.

Jeg har heldigvis ikke vært så himla hormonell denne gangen !

Men er konstant trøtt og orker ikke bidra på samme måte som jeg bruker.
Han stiller opp og klager ikke.

Noe super engasjement for det som skjer inn i magen er det absolutt ikke- men siden dette er nummer tre og jeg nok var mye mer ivrig på baby enn han - så er det heeeelt greitt :-)

Min er veldig søt og forståelsesfull, men det er ikke alltid han henger med i humørsvingningene mine :p

Jeg tar lett til tårene for tiden. Han bare flirer når han ser at de kommer. Så spør han "Er du gravid igjen nå? ;) " det letter på humøret og jeg føler meg ikke like teit da :)

Har ikke humørsvinginger. Men samboeren min er fantastisk. Sier hele tiden hvor stolt han er over meg og hvor flink jeg er. Han liker til og med å lese litt her inne for å sette seg inn i hvilke tanker som er rundt svangerskapet. Beste mannen min:Heartpink

Back
Topp