Jonette

Betatt av forumet
Da er vi igang igjen vi er pr i dag 5 stk i vår kjernefamilie. Kun siste som kom i Februar 2016 som er min manns biologiske. Hun satt på innsett nr 10, forsøk 4. Den historien finner dere under dagboken får vi en blomst til slutt. Har nå sett nytten av å ha alt nedskrevet. Vanvittig hvor mye man glemmer

Nå ønsker vi oss en større bukett og her er det som har skjedd så langt:
Vi har to på frys.
Mensen kom 12.01.18, da var det bare å starte opp med progynova 2mgX3 UL var planlagt til 23.01, men ble flyttet til 25.01 pga sykdom. uL viser endometrie 8mm tykkt. 3 folikkler over 10 mm. 1 på v.side og 2 på h.siden. Den største var 20mm i dia. Da er det bare å vente på tlf fra st.olavs. Tlf fra St.olavs samme dag, avbrutt forsøk. Neste gang blir det naturlig syklus. Så da venter vi på TR da.
 
Da kom TR:smiley-angelic003 (10.02.18) telefonen til St.olav rr tatt, så da er det bare å vente på at de ringer meg opp på mandag...
 
Da har vi fått tlf. UL blir på St.olavs mandag 19.02.18 kl 10.00. :happy093
Da er vi igang igjen!! Ettersom det nå er naturlig syklus er det vel ingen sjans for at det hele blir avbrutt heller:gen014 sist gang vi hadde naturlig, stod jeg på medikament for å sikre eggløsning (antar LH), det har det ikke vært snakk om denne runde. Men jeg har jo helt regelmessig mens og regelmessig eggløsning (så vidt jeg vet), så da skulle vel ikke det være nødvendig heller.
 
Back
Topp