hva med eldre menn???

8 år er det mellom meg og min kjære. Jeg er 27 og han er 35. Når han møtte vennene mine hadde de vanskligheter med å tro at han virkelig var 8 år eldre enn meg og det lever han på fremdeles [:D] He He

Jeg er snart 24 og samboeren er snart 25, akkurat 1 år forskjell på oss. Men det funker da det! [:D]

jeg er 29,blir 30 i mars.Og samboeren min blir 33 i slutten av oktober.Så det er 3,5 år mellom oss,vi har det kjempebra sammen[;)]

3 år og 7 dagers forskjell...
jeg er 22 han 25[:D]
syns det er akkurat passe jeg...
men som sagt før..alder ingen hindring så lenge man har det bra sammen

Jeg er 20 år, og samboeren min er 31 år, så mellom oss er det 11 års forskjell.
Alikevel syntest han det var tidlig å fa barn da han var 30 (jeg var jo akkurat blitt 19 da).........[:-]

Jeg er 25 og sambo er 26. Det er 6 mnder mellom oss. Ikke mye, men jeg kvalifiserer fremdeles til eldre menn tråden. Hehehe....

Klem

Godt å høre at det er flere som har litt eldre menn her [:D]
jeg er 20 år og samboeren min er 30 (han blir 31 i desember, så 10 1/2 mellom oss da) ..
alder spiller ingen rolle spør du meg, for det fungerer veldig bra mellom oss .. blir litt mer "voksen" enn de på min alder å så! Kunne ikke tenke meg noen annen enn han [:D]

samboeren min er 24 jeg er snart 22 ' kanskje ikke verdens største aldersforskjell [:)]

Jeg er 31 år, min kjær er 30 år!! Så han bruker å "mobbe" meg å si at jeg er på barnerov...hehe

Mannen min er 4 år og 17 dager eldre enn meg[:)]

Jeg fyller 25 om 10 dager og samboeren min er 33!!! Så her er det ca 8 år mellom oss... Syns det er helt prefekt jeg!!!

så at du skrev tjue elleve mesaana...hehe...vil han ikke vedgå at han er over tretti??samboeren min sier også at han ikke blir tredve neste år men tjeti...hehe...

Samboeren er 2,5 måneder eldre enn meg. Vi har slitt masse med den store aldersforskjellen ... [:D]

Det er 11 år mellom meg og min samboer. Jeg er 26 og han 37. Men det syns ikke. Han ser like gammel ut som meg. Han har to sønner fra før på 13 og 14 år og har blitt spurt om han ikke var broren deres!!![:)]

Back
Topp