hva med eldre menn???

hamarjente

Forelsket i forumet
så at iza spurte om noen var sammen med yngre menn,men er det noen har eldre enn seg selv da??jeg er 21 og samboeren min er 29,så her det 8 år i mellom,men tenker aldri noe over det.har det kjempebra sammen:)

Samboer er 3 år eldre enn meg.

Jeg er 21 han er 24!

Min samboer er 4 år eldre enn meg.. Jeg er 20, han er 24! Har bursdag med tre dagers mellomrom.. [:D]

E e 19 (mn blir 20 snart), å samboeren min e 31år. D e 11 års aldersforskjell, men vi klare oss na veldig fint [:)]

Samboer er 5 år eldre enn meg. Jeg er snart 26 og han er 31.[:)]

[:D]Jeg er 35,mannen min er 43, vi har bursdag med fire dagers mellomrom,så de tre dagene han er 9 år eldre enn meg ,blir han mobbet av meg...[:D] Men tre dagers mobbing i året synes han er greit[:D] Jeg mener (fortsatt) at aldersforskjell er uten betydning. Det er om man elsker hverandre som betyr noe[:D]

10 års mellomrom her.. 24 og 34..[:)]

Det er tre år i mellom oss, jeg er 26 og han er 29.

Jeg blir 25 den 13 desember, og min samboer blir 42 den 16 desember. Så det er nesten 17 års forskjell. Bare 3 dager som skiller.

jeg er 24 og samboeren min blir 42 den 21. november så på oss er det 18 års forskjell[:)]

Ja da er jeg ikke den eneste som har en eldre mann. Men vi har det utrooolig bra sammen da. Og aldersforskjellen merker vi ikke noe særlig til. Gruer meg til han kommer til overgangsalderen! hehe..hvis han ikke er det nå da, man vet jo aldrig.

jeg er 35 og min kjære er 48.

Jeg er 24 og samboer'n er 26.... perfect! men helt ærlig så tror jeg ikke at det hadde betydd noe om han var 20 eller 30 heller... det viktigste er vell at kjemien stemmer. =)

nei alder spiller ingen rolle så lenge man har det bra sammen[:)]

Jeg er 23 og sambo blir 30 i november [:D]

Jeg er 18, blir 19 i slutten av november. Samboeren min ble nettopp 26.. Vi klarer oss kjempe fint vi[:)]

min mann er nesten 8 år eldre enn meg. Vi har det utrolig godt sammen. Jeg er 26 og han er 34. han er minst like barnslig som meg, om ikke mer.

Back
Topp