Hva med dere som har...

Godt å vite at det er flere.. Ikke sånn altså, men at det ikke bare er meg :p fort å tro etter som man leser om alle disse som kjenner sterke spark og magen buler ut osv :p
Såå bra at du fant hjertelyd :) <3 det er såå betryggende det!!
De hviler vel en del babyene også, velger å tro mini er like lat som mora :p hehe
Ja ikke sant, men vår tur kommer nok også :-) ja helt fantastisk betryggende denne hjertelyden altså <3 ja det går nok litt opp og ned hvor mye de turner og sparker rundt inni der. Men nå vokser dem seg større og DA blir det nok bare mere spark å kjenne :-)

Begynte å kjenne noen tydelige poke for ca 1,5 uke siden, da var jeg 19 uker på veg. Hadde en opplevelse etter jobb der jeg la meg ned og hvilte litt, våknet plutselig av en intens "lea-mus" øverst i magen som kom og gikk flere ganger. Dette er første og eneste gangen til nå at jeg har kjent babyen så tydelig, men han gir poke fra seg hver dag og flere ganger til dagen. Herlig følelse og gleder meg bare til de blir enda tydeligere.

Jeg har kjent liv siden uke 14, men har kjent daglig siden 1. mars:) Har morkaka mest foran og litt bak visst. Hadde morkaka foran sist også. Føler jeg kjenner mere nå enn sist. Og kjenner og ser det utenpå magen:)

I dag fikk jeg oppleve det på utsiden :) var hos JM, og kjente babyen var aktiv mens vi satt å pratet :) <3 så skulle hun måle hjertelyden og da spente/slo mini til doppleren :p hehe.. Så kunne da tydelig se at det var bevegelse fra innsiden :) stilig altså :) <3 <3 <3

Jeg har morkaken foran, og har kjent liv den siste uken! Kjennes ut som noen kiler meg fra innsiden ;) herlig følelse!

Back
Topp