Hva med dere som har...

Bruker187cat

Forelsket i forumet
Morkaken forann?
Og er rundt 20 uker.. Har dere begynt å kjenne bevegelse enda? :)

Jeg er vel ganske sikker på at det er babyen jeg kjenner :) noe som poker meg innvendig :D herlig!!
Men det oppleves veldig lite, kanskje max 10 ganger per dag (altså 10 små poke) mens andre dager kjenner jeg ingenting (da ser jeg meg nødt til å bruke doppleren) bare for å betrygge meg selv :)

Hva med dere?:)

Jeg har morkaken forran på høyre side.. Jeg kjenner bevegelser, men stort sett bare på venstre side der morkaken ikke er.. :D Det er en helt herlig følelse.. Så du kan nok være ganske trygg på at det er småen du kjenner.. Jeg har begynt å kjenne mini på utsiden av magen også. Men også bare på venstre side..

Har endelig begynt å kjenne litt :-D
Herlig <3 <3

BV app

Ja, til og med kjent det på utsiden et par ganger. Men jeg kjenner ikke liv så ofte. Noen få ganger i løpet av en dag... uke 20 i morra.

Kjenner ingenting, men gjorde ikke det med junior heller før i uke 25. Så på UL at babyen ligger å sparker i morkaka, så er en solid demper denne kaka :-p

Er 19 uker på vei og har morkaken foran. Kjenner ikke noe tydelige bevegelser. Den siste uken har jeg derimot til tider kjent en rar følelse nederst i magen som varer i en del sekunder. Har begynt å lure på om det er babyen ;) Så jeg gleder meg til det blir mer tydelig :)

Jeg er litt over 20 uker. Har morkaka foran. Kjenner babyen dytter litt, eller sånn små bobling. Vet at det er babyen :) Gleder meg til og kjenne det tydligere :)

Jeg har morkaken foran, og kjenner bobling og små dytt likevel. Fikk se på ul at baby satte foten i morkaka og magen min, og det kjente jeg, selv om det var lite. Lærte på en måte hvordan det skal kjennes:-). Samboeren min legger seg ned og lytter på magen min hvis jeg synes det er ei stund siden sist, og hører bevegelser som om noen sitter i et badekar:-). Ikke lenge igjen til vi kjenner mye mer liv!

21 uker snart, og har siste uken kjent bevegelser som jeg vet er babyen. Men det er fortsatt bare bobling av noe slag, noe som kiler. Kjenner det stort sett bare på kvelden, og av og til litt om morran. :-) gleder meg til det blir mer.

I går kjente jeg kjempe masse bevegelse faktisk :) sikkert lite iforhold til de som ikke har morkaken forann, men jeg syns det var mye :p håper dagen i dag blir lik :) bare kjenner jeg må tenke meg om dersom jeg ikke kjenner i dag, betyr jo ikke noe negativt da vi heller ikke "trenger" kjenne daglig enda..

Årh i dag har jeg ikke kjent noen ting :( kjenner det stresser meg :-/
Har brukt doppleren og hjerte slår så fint 153 slag :) men ble vist litt bortskjemt i går me så mye bevegelse!!
Kjenner dere som kjenner hver dag eller?

Kjenner litt innimellom. Men det vil være svakere gjennom hele svangerskapet sa de på sykehuset i dag. Og det vil variere hvor mye man kjenner nå. Er i uke 28 man skal kjenne daglige bevegelser:) så ikke bekymre deg. Den lille kan ligge å sparke innover og da vil man ikke kjenne det

Nei e ikke så veldig bekymra, kjente nettop et lite dunk :D og doppleren tenkte jo fine hjerteslag :) men syns det er så rart at det varierer sånn fra dag til dag på mini ... De klarer å bekymra oss også disse små :p
Har jo ikke noe å sammenligne med siden jeg er førstegangs :)
Uke 28 ja, godt å høre :)

Gleder meg :D
Jordmora sa jo når jeg var på oul for 1 uke siden at jeg nok ikke ville kjenne noe særlig før om 1 mnd (altså 3 uker til) men er glad for at jeg har kjent noe alikevell :) det er så stas!!!

Årh i dag har jeg ikke kjent noen ting :( kjenner det stresser meg :-/
Har brukt doppleren og hjerte slår så fint 153 slag :) men ble vist litt bortskjemt i går me så mye bevegelse!!
Kjenner dere som kjenner hver dag eller?
Kjenner meg igjen i det du skriver. Snuppa har vært mye roligere i magen i dag. Det likte jeg ikke så fant frem doppleren, og fant tydelig hjerteslag med en gang :-) etter dette kjente jeg endel bobler igjen. Men roet seg fort. Så er nok ikke alltid vi kjenner like mye.

Kjenner meg igjen i det du skriver. Snuppa har vært mye roligere i magen i dag. Det likte jeg ikke så fant frem doppleren, og fant tydelig hjerteslag med en gang :-) etter dette kjente jeg endel bobler igjen. Men roet seg fort. Så er nok ikke alltid vi kjenner like mye.

Godt å vite at det er flere.. Ikke sånn altså, men at det ikke bare er meg :p fort å tro etter som man leser om alle disse som kjenner sterke spark og magen buler ut osv :p
Såå bra at du fant hjertelyd :) <3 det er såå betryggende det!!
De hviler vel en del babyene også, velger å tro mini er like lat som mora :p hehe

Jeg har morkaken foran, og hadde det sist også. Jeg kjente mye liv utover med forrige mann, men ikke så mye utenpå (dessverre for min mann).
Nå er jeg i 21+3, og kjenner mye dersom det sparkes "rett vei", så kjenner liv min en gang om dagen ca. Ligger mini litt "feil" så sparkes det jo i rygg og i morkaken. Er helt rolig på det. Og skulle det være stille for lenge, så dytter jeg på magen en liten stund, og plutselig kommer det en bevegelse. Er man urolig, og ikke har dopler, så kan man slenge innpå noe med sukker, og gi det en halvtime. Fungerte fint når jeg ble bekymra forrige gang :) Vi skal bekymre oss for litt også da ;)

Back
Topp