Hva med å treffes?

Gullnr3_81

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Om ikke så altfor lenge så hadde det jo vært koselig med et treff i de byene man kan treffes.

Er det flere som er enig med meg?
På forrige forum jeg var med på så startet vi rundt 4\5 mnd....

Er få fra mitt område her inne men er null problem for meg å møtes i Oslo[:D]

hadde vært koselig,men vet ikke hvor mange fra tromsø her. på di litt mindre palsser kunne det jo gå an i smekke i hopen to terminklubber eller ? for å få litt folk tenkte jeg:)

Prøvde å lage en "treff i trondheim" tråd, men virka ikke som det var av noe interesse egentlig![8|]
Men håper at noen blir litt gira på det utover, for det er jo så kos med treff! [:D]

Jeg også! [:)]

ORIGINAL: *LykkeligMamma*

Prøvde å lage en "treff i trondheim" tråd, men virka ikke som det var av noe interesse egentlig![8|]
Men håper at noen blir litt gira på det utover, for det er jo så kos med treff! [:D]

Må ha gått glipp av den, jeg er interessert!!! [:D] Sånn etterhvert[;)]

vi er jo ganske mange fre mitt område såå jeg er med på treff jeg uannsett:):)

ORIGINAL: Slengkyss

ORIGINAL: *LykkeligMamma*

Må ha gått glipp av den, jeg er interessert!!! [:D] Sånn etterhvert[;)]

Jaaaa....[:)] Så kos, gleder meg allerede![:)]

Er med i Oslo jeg[:)]

Kan være med på treff i tromsø [:D]

Hadde vært koselig med et treff i Arendal eller Grimstad, siden vi er noen herfra:)

ORIGINAL: Karris

Kan være med på treff i tromsø [:D]

Da er vi i allefall tre[:)]

Hei [:)]

Jeg er ikke så aktiv her inne, dvs. veldig inaktiv. heheh. Men håper på å få være med på treff.
Kommer sikkert over forum-skrekken etterhvert. :)

Er fra Bergen forresten.

hadde jo vore kjekt :D haugesund her:D

Back
Topp