Hva med å få litt liv her?

Tine Therese

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Hva skal dere i påsken? Vi skal til mine foreldres hytte fra torsdag til lørdag, så skal vi hjem og fortsette oppussing av 5 og 7 åringens rom. De skal nå dele ett svært rom (var to rom greit i størrelse men rev ned veggen mellom) så skal vi sette inn takvindu og pusse opp det rommet vesla skal ha. Kjenner det blir litt godt å få rommet vårt alene snart :)

Vi blir bare hjemme. :) Mannen kommer hjem fra jobb på torsdag, og jeg og ungene skal prøve på å komme oss på besøk til venninner av vesla. :)

Vi holder også på å pusse opp og skal ordne til rom til vesla oppe slik at lillebror får hennes rom. Gleeeder meg til å få han ut. :P Han våkner så lett nå de siste månedene.

Ja, og gubben snorker så fælt så innbiller meg hun sover bedre alene. Nei, vi er litt dårlige til å gjøre sånne påsketing :p Har så vidt påskepynt, bare det unga lager. Men unga får påskeegg av haren da :) Har dere påskeskinke og sånn?

Imorgen drar jeg og barna på hytta med mine foreldre. Skal være der til lørdagsmorgen:) Så kommer tanten til barna fra Danmark og vi skal kose oss sammen med henne :)

Imorgen drar jeg og barna på hytta med mine foreldre. Skal være der til lørdagsmorgen:) Så kommer tanten til barna fra Danmark og vi skal kose oss sammen med henne :)
Så deilig med lang ferie da :) Gubben min jobber til onsdag så da begynner liksom ikke ferien før da

Jeg har tatt med de tre barna på hytta da pappa har reist på jobb i to uker :-) og der er det masse familie som hjelper ....Juhu

Reiser til en storby og sover på hotell og skal spise og kose oss :)

Skulle egentlig på hytta, men den var invadert av mus :-(

Reiser til en storby og sover på hotell og skal spise og kose oss :)

Skulle egentlig på hytta, men den var invadert av mus :-(
Nei så kjipt, lykke til med muse utsletting :-)

Skal bare være hjemme da jeg har begynt å jobbe igjen :p Og i jobben min har man ikke fri på helligdager :p

Vi skal være hjemme. Holder på å lage kjellerstue så blir en del jobb med det. Og så kommer søsteren min hjem på besøk så da skal mini kose seg med tante :)

Back
Topp