Hva mangler?

LilleMyen84

Blir kjent med forumet
Har nå kontroll på d meste tror jeg, men noen småting som må kjøpes... til meg selv: iallefall amme bh'er.. hvor handler dere de??
Til babyen: noen bodyer i str 56 tenker jeg, ellers han han vel d meste :p ... ei bleiepakke kanskje, febermåler...
Flere forslag til småpjask en trenger?

Av store ting mangler vi bare stellebord nå :) Men mangler også litt småting, men regner med jeg får litt av dette i gaver :) Men kanskje neglsaks? Flere ammeting- ammeinnlegg? Krem til brystene? Skjold?
Jeg har kjøpt en amme bh på H&M, men den blir nok for liten når melka kommer. .de har ikke store nok str der for min del.. blææ..hater store pupper :p Kjøpte også en på Lindex og den var litt større og håper den passer når melka kommer :)

Anbefaler å vente med amme-bh til melka har stabilisert seg. Jeg brukte bare amme-singleter fra hm/lindex de første ukene etter fødsel sist. Man får gjerne megaspreng og gigapupper i starten, så går de litt ned igjen når verste sprengen har gitt seg.

:D godt tips ;) hvordan vet mann hvilken amme skjold en skal ha da? Off.. så lei av alle teite spm..men sånn er d når alt er nytt :(

:D godt tips ;) hvordan vet mann hvilken amme skjold en skal ha da? Off.. så lei av alle teite spm..men sånn er d når alt er nytt :(
Ikke sikkert du trenger ammeskjold engang :) men det kommer jo an på størrelsen på nippeln :p og den kan jo også endre seg fortsatt.

Anbefaler å vente med amme-bh til melka har stabilisert seg. Jeg brukte bare amme-singleter fra hm/lindex de første ukene etter fødsel sist. Man får gjerne megaspreng og gigapupper i starten, så går de litt ned igjen når verste sprengen har gitt seg.

Enig! Samme erfaring :)

Bruker du samme str som vanlig bh?

Nei, større fordi puppene har vokst.. jeg trengte derfor ny bh og da kjøpte jeg liksågodt amme bh.. men får bare se åssen det blir når melka kommer..får bare gå ut å handle flere i såfall :)

Vil anbefale ammeinlegg I ull ihvertfall ! Det skulle jeg hatt sist.. men det visste jeg ikke :( fikk noe grusom spreng siden jeg ikke klarte å holde brystene varme :(

Jeg har fikset det meste egentlig :) bleier er klare også, men mangler litt kluter til å vaske den lille med, egne håndkler til han og bind til meg etter fødsel ;) har en del klær, men ser an behovet siden familie alltid gir masse klær :)

Godt tips er å kjøpe purelan! Såre brystvorter pga amming er ikke stas! Så det er kjøpt inn her og det hjelper søm bare det!! Ammeinnlegg i tynn ull og tjukkere ull, pluss engangs er kjekt å ha :)

Neste er egentlig bare å gjøre klar fødebagen og sette opp vugga ❤️

Jeg har kjøpt en amme bh på H&M, men den blir nok for liten når melka kommer. .de har ikke store nok str der for min del.. blææ..hater store pupper :p Kjøpte også en på Lindex og den var litt større og håper den passer når melka kommer :)

Kjøpte ammebher i de første ukene.... Glemte at puppene kom til å vokse. Så nå velter de ut av ammebhn. Kjipt. De er så jækla dyre også!
Jeg har også ganske store geiter og kunne ikke forestille meg at de skulle bli større. Hjelp!

Ammeinnlegg i ull brukte eg heile tida sist... ;-) så det e veldig kjekt å ha ett lite lager av! Mitt tips då e å kjøpe eller bestille på sparkjøp... 100% ull til 59 kr paret og det e mykje rimeligare enn alle andre eg har sett!

Mangler vel litt småting bare. Kremer, såper, bleier, negleklipper, badebalje, o.l Alle store ting er kjøpt :) Venter bare på å få levert det da noe var bestillingsvare ;)

Har nå kontroll på d meste tror jeg, men noen småting som må kjøpes... til meg selv: iallefall amme bh'er.. hvor handler dere de??
Til babyen: noen bodyer i str 56 tenker jeg, ellers han han vel d meste :p ... ei bleiepakke kanskje, febermåler...
Flere forslag til småpjask en trenger?

Trodde i var i mål men har glemt å kjøpe speil til å ha i bilen. Mulig det holder med det ene vi har til storesøster. At jeg kan ha det i midten og klare å se begge to :)
Men vi glemte det i hvert fall forrige gang og det var litt ekkelt å kjøre hjem fra sykehuset uten.
Når vi kom hjem så hang hun med hodet fremover og det var ganske ekkelt når hun bare var noen dager gammel.

Back
Topp