Hva mangler..

Har faktisk vært å handlet en hel del i dag, så nå mangler vel vi bare en vippestol - HVILKEN HAR DERE KJØPT? - og regntrekk til vognen. Bilstolen er kjøpt, men har ikke fått den enda da de var tom i butikk.

Ellers må jeg handle inn litt til meg faktik. AmmeBH`er, brystkrem, ull innlegg, singletter, og div til stellebagen. Dette skal jeg fikse i neste uke tenker jeg. :)
Vi har fischer price rainforest et-eller-annet. Med vibrering og noe dyr på en bøyle over. A elsket den når han var liten.
Dyrene er kjempe søte. :p

BVforum via HTC

Jeg mangler strømpebukse til babyen! Og så må jeg montere hentesettet ferdig... Ellers er alt klart :) hurra!

Mangler stellebord og bag til vogna. Skal kjøpe noen nye babytepper, og har lyst på elastisk sjal som kan brukes fra begynnelsen, selv om jeg ikke har prøvd sånn bæring før. Ellers kan det meste vi mangler vente til behovet evt skulle dukke opp.

Har faktisk vært å handlet en hel del i dag, så nå mangler vel vi bare en vippestol - HVILKEN HAR DERE KJØPT? - og regntrekk til vognen. Bilstolen er kjøpt, men har ikke fått den enda da de var tom i butikk.

Ellers må jeg handle inn litt til meg faktik. AmmeBH`er, brystkrem, ull innlegg, singletter, og div til stellebagen. Dette skal jeg fikse i neste uke tenker jeg. :)
Jeg kjøpte en billig en på babyshop for snart 3 år siden. Tror det er samme modell som den de har på fast lavpris til 299,- Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd med den, og har gudskjelov tatt vare på den fra sist :)

Har tatt fram kleda og helde på å vaske dei. Mangler noken kle som eg har lånt vekk..
Har og tatt fram trekket til vippestolen og alle sengkle og dyna.
Stellebordet er bare å bære opp på badet frå kjellaren.
Har kjøpt ullinnlegg. :)
Mangler alt anna... Husker ikkje kor eg har lagt brystpumpa henn heller... Solgte vogn og bilstol etter forrige nurk så må ha nytt no. Satser på å få en del i hus i morga :)

Jippi!! Da har vi alt i hus! (tror jeg da :P ) Har vært ute å kjøpt babycall, brystpumpe (klarte ikke vente nei) og ammeinnlegg i ull i dag... Ble visst to ammesingletter også... Nå er det bare å begynne å vente enda mer!! Skikkelig utålmodig i dag kjenner jeg!

Jippi!! Da har vi alt i hus! (tror jeg da :P ) Har vært ute å kjøpt babycall, brystpumpe (klarte ikke vente nei) og ammeinnlegg i ull i dag... Ble visst to ammesingletter også... Nå er det bare å begynne å vente enda mer!! Skikkelig utålmodig i dag kjenner jeg!
Så flink du er:-) Her blir det ingen flere turer ut døra før til helgen hvis jeg kan unngå det.. Greit nok at jeg ikke fryser selv om det er -20, men tror ikke forkjølelsen min har helt godt av det:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skal på shopping i Tromsø på fredag og lørdag :) tar noen kjæresteparet i forbindelse med ul og diabetes kontroll:) har ikke så masse igjen på lista vi heller!

Vi må reparere vogna
Bilstolpose ( avlagt)
Stellematte til stellebordet
Kanskje noe sengesett ( ikke helt oversikt da vi lånte alt bort til svigersøster, får alt tilbake til helga, men mye rosa og det skal videre til svigerbror som venter jente 14 dager etter oss)
Body og strømpebukse til å ha under hente settet:)
Muligens noen gensere

Men har jo masse annet som må fikses siden største har bursdag i slutten av januar:) så blir masse shopping på meg i helga om bekkenet tillater det;)

Skal på shopping i Tromsø på fredag og lørdag :) tar noen kjæresteparet i forbindelse med ul og diabetes kontroll:) har ikke så masse igjen på lista vi heller!

Vi må reparere vogna
Bilstolpose ( avlagt)
Stellematte til stellebordet
Kanskje noe sengesett ( ikke helt oversikt da vi lånte alt bort til svigersøster, får alt tilbake til helga, men mye rosa og det skal videre til svigerbror som venter jente 14 dager etter oss)
Body og strømpebukse til å ha under hente settet:)
Muligens noen gensere

Men har jo masse annet som må fikses siden største har bursdag i slutten av januar:) så blir masse shopping på meg i helga om bekkenet tillater det;)
Spennende med bursdagsfeiring så nært termin da;-) Lykke til på shopping:-) Håper du storkoser deg:-)

Skal storkose meg masse:) gleder meg som en liten unge:)

Skal storkose meg masse:) gleder meg som en liten unge:)
Så bra:-) Her tror jeg siste shopping blir på vei hjem fra sykehuset.. Forhåpentligvis er det ikke så tungt å gå da;-) Har egentlig alt, men vil i hvertfall kjøpe en gave til storesøster fra babyen:-)

Fekk tak i vogn, bilstol, tynn lue, stelleveske, golvmatte, madrass til vogga og ny stellematte:-)
Så no er det lite som mangler:-)

Fant akkurat ut at jeg må se å få kjøpt nytt insektnettet til emmaljunga-vognen min.. Sånn som sitter i kalesjen.. Finner det ikke igjen etter jeg vasket det i høst:-( noen som vet hvor jeg kan få tak i?:-)

Det eneste jeg mangler nå, tror jeg, er tørre engangskluter, og ammetopper. Hvor får jeg kjøpt noen fine ammetopper?

Kan være lurt å kjøpe en størrelse eller to større enn vanlig. Melkepupper tar stor plass.:p
Lindex har også pleid å ha gode, myke singleter. :)

BVforum via HTC

Back
Topp