Hva mangler..

Mrs.J

Elsker forumet
dere til den lille kommer??

Jeg tror faktisk jeg er helt klar nå, bortsett fra at pumpa og flaskene ikke står i skapet ennå, men bortsett fra det skal alt være klart nå :)
 
Har det meste i orden nå, mangler bare å kjøpe babycall og brystpumpe... Og så må vi vaske en runde med sengetøy som vi nettopp kjøpte til lillemor :)
 
Bleier. :p tar det med på vei hjem fra sykehuset. :)

BVforum via HTC
 
Dere er jo rå! Her skjer det stadig noe som gjør at jeg ikke får ordnet.. Har alt i hus, men må finne frem, sortere og vaske.. Håper å få gjort litt i helgen når mannen kan skru opp saker og ting:) Ellers kan jo en del gjøres når man kommer hjem også heldigvis:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Mangler:
- Stellebord + stellepute
- Babycall
- Brystpumpe

Har en god del klær og utstyr fra førstemann som må gås over og vaskes - det skal jeg begynne med snaaaart :)
 
Her er det meste klart :) men jeg finner ikke brystpumpa mi fra forrige gang, så mulig jeg må bruke helgen på å leite etter den :/
 
Trenger alle brystpumpe? Har ikke komt på å tenke på det engang!
 
Trenger alle brystpumpe? Har ikke komt på å tenke på det engang!

Veldig godt spørsmål egentlig, jeg har bare regna med at jeg trenger det jeg... Det er jo ganske dyrt, så kanskje jeg skal vente med å kjøpe til jeg vet om jeg har behov for det... hm...
 
Jeg brukte den mye sist, for å prøve å få mer melk og når det kjentes ut som det var brystbetennelse på gang :/
 
Har flere venner som har brukt det masse, men samtidig venner som ikke bruker det i heletatt... Hm... får gruble til over helga :)
 
Jeg venter ihvertfall med brystpumpe/flasker og lignende. Kjedelig å bruke masse penger på det, og så trenger man det ikke allikevel. :)

BVforum via HTC
 
Jeg venter ihvertfall med brystpumpe/flasker og lignende. Kjedelig å bruke masse penger på det, og så trenger man det ikke allikevel. :)

BVforum via HTC

Enig enig! Henger meg på ventingen :)
 
Da jeg fikk min eldste, for over ni år siden, hadde jeg ikke tenkt på å kjøpe brystpumpe.
Jeg pumpet meg litt på sykehuset for å få igang melkeproduksjonen, fordi baby var litt slapp pga gulsott. Og første natta vi var hjemme, DA satte melkeproduksjonen virkelig igang!! Puppene mine var helt sprengte, og babyen fikk ikke sugetak i det hele tatt! Det sprutet og rant melk, babyen skrek og skrek og det var ganske fortvilende. Jeg prøvde å håndmelke bort det verste, men fikk ikke til. Tilslutt fikk samboeren den gode ideen om å ta en kjøkkentrakt, som han satte på puppen og sugde ut av. Han var livredd for å få brystmelk i munnen, haha!! =D Men det funket, og endelig fikk babyen sugetak.
Det første vi gjorde dagen etter, var å kjøpe ammepumpe! Men ellers ble den ikke brukt så veldig mye, så tror ikke jeg gidder å kjøpe en sånn kjempedyr elektrisk...det får holde med en håndpumpe, tror jeg.
 
Hm.. Så det lønner seg kanskje å ha en håndpumpe liggende da.. Kommer nok sikkert til å kjøpe en til uka tenker jeg... Er så typisk meg med sånn "kjekt å ha"...
 
Hmm, du sier noe. Pumpet så lite sist at håndmelking var mer enn bra nok, men kan jo hende denne ikke klarer å ta puppen. Dilemma, dilemma. :p

BVforum via HTC
 
Så og si ferdig! Endelig!
Har ikke kjøpt brystpumpe, og mangler vel noen flere laken/sengetøy, men bortsett fra det er jeg helt ferdig... Brystpumpe kommer jeg ikke til å kjøpe før jeg eventuelt får bruk for det :)
 
Her er det bare 5 min til apoteket om jeg ser behovet for å kjøpe meg en elektrisk pumpe. Har manuell fra sist, så den får duge til jeg får elektrisk i hus om det skulle bli nødvendig:) Men vil bare ha elektrisk om babyen ikke tar puppen i hele tatt:p
 
Jeg har hatt veldig behov for det med begge mine, men tror det er veldig individuelt! Ville kanskje ventet med å skaffe det og se det an..
 
Har faktisk vært å handlet en hel del i dag, så nå mangler vel vi bare en vippestol - HVILKEN HAR DERE KJØPT? - og regntrekk til vognen. Bilstolen er kjøpt, men har ikke fått den enda da de var tom i butikk.

Ellers må jeg handle inn litt til meg faktik. AmmeBH`er, brystkrem, ull innlegg, singletter, og div til stellebagen. Dette skal jeg fikse i neste uke tenker jeg. :)
 
Back
Topp