Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så mye, egentlig, men trenger en litt tjukkere dress til de første månedene.
Oj! Bra tips Synes størrelser i begynnelsen er vanskelig jeg også. Faren elsker grønt, mulig det må bli en sånn. (Lol, sendte ham snap av den og fikk tilbake: "Kjøp i alle størrelser! Ti av hver!")Har du sett de nyydelige fargene Joha har kommet med..?
https://www.guttelus.no/categories/joha-barneklar
Lurer på om ikke jeg må ha en sånn. Men kanskje lurest å kjøpe i str. 60?... Baby ligger foreløpig helt på gjennomsnittet, men kan jo plutselig bli større enn vi tror mot slutten.
Det skjedde fort her i hus og... det er akkurat som at en ren og tom overflate bare skriker etter skitne arbeidsklær?Jeg mangler ammeinnlegg i ull og klær til barsel som ikke strammer. Tror jeg har en mental sperre på å kjøpe mer klær nå, og klarer ikke å se hvordan i alle dager det kan finnes klær som ikke strammer, ALT strammer nå, til og med LUFTEN RUNDT MEG
Hvis mannen bare klarer å legge fra seg vanen han allerede har tilegnet seg med å legge klærne sine på stellebordet på badet nå så er vi spenna klar
Det skjedde fort her i hus og... det er akkurat som at en ren og tom overflate bare skriker etter skitne arbeidsklær?
Bukser som ikke strammer finner du på Cubus. Ser ut som haremsbukser nesten. Bred kant i livet og posete i beina. Tror de koster 199?