Hva mangler du?

_streken_

Glad i forumet
Assistert-jentene
Novemberlykke 2020
Det nærmer seg mer og mer - hva gjenstår på din handleliste til babyen kommer? :)
 
Saueskinn, prøvde å hinte til svigermor men vet ikke om det gikk inn.
Babycall, det kjøper jeg på black friday.
Mikrosterilisator, men ser an behovet.
Laken til vogga.
Har lyst på ny vognpose men står ikke øverst på lista...
Mamma kjøpte badebalje i går, og resten er klart :)
Kan godt hende det dukker opp noe i denne tråden jeg kommer på at jeg måååå ha da :D
 
Mangler kun babycall tror jeg :wideyed::wideyed:
 
Ikke så mye, egentlig, men trenger en litt tjukkere dress til de første månedene.
 
Seng og stellebord :)
 
Babycall, Tripp trapp stol, vippestol, bæresele (har bæresjal) og litt sånn småtteri som f.eks speil til bilen og sånn men de større tingene tenker jeg å vente med til Black Friday, er jo ikke hastverk med det de to-tre første ukene :)
 
Babycall (venter også til blackfriday)
Sauen ewan
Babynest
Babygym
Kommode på barnerom

mulig jeg får noe i gave, så venter litt til det nærmer seg termin før jeg bestiller siste rest :) tror ikke det er noe spesielt som haster allikevel, føler det meste er klart for lille!
 
Har du sett de nyydelige fargene Joha har kommet med..? :woot:
https://www.guttelus.no/categories/joha-barneklar

Lurer på om ikke jeg må ha en sånn. Men kanskje lurest å kjøpe i str. 60?... Baby ligger foreløpig helt på gjennomsnittet, men kan jo plutselig bli større enn vi tror mot slutten.
Oj! :D Bra tips :) Synes størrelser i begynnelsen er vanskelig jeg også. Faren elsker grønt, mulig det må bli en sånn. (Lol, sendte ham snap av den og fikk tilbake: "Kjøp i alle størrelser! Ti av hver!")
 
Last edited:
Mangler:
- Babynest (mulig vi får av svigers)
- Babycall (venter til Black Friday her også..)
- En varm og god ulldress, lue og tøfler
- Ergobaby Embrace bæresele
- Promix ammeinnlegg/beskytter


Handlet nettopp en del på Apotera.no som jeg venter i posten en av de nærmeste dagene (-30%):
- Purelan krem
- D-vitaminer
- Multimam-kompresser
- Babyolje
- Babyshampo/vask
- Multipurpose krem (Burts Bees)
- Klorevotter og babylue i merinoull (Lillelam)
 
Mangler madrass og kommode. Men det tar vi på ikea ved neste lønning.

Og badebalje og babycall, men det får vi se etter på Black friday.

Ellers står babybjørn vippestol, Stokke newborn Seat og vårpose til vogna på ønskelisten til jul.
 
Badebalje er nok det eneste jeg mangler (tror jeg)
 
Har vel det viktigste, tror jeg.:rolleyes:
Men mangler enda:

- Badehåndklær
- Sokker!
- Mere sengetøy
- Stelleveske
- Div stellesaker

Har fått "kjøpestopp" av en venninne, så regner med det blir noen gaver:smiley-bounce022 :joyful:
 
Har det meste egentlig... har purelan, naturebond og babyparacett på vei i posten
 
Mangler seng, men kjøpte en vugge på IKEA som jeg egentlig har innsett at jeg bare kan bruke ved siden av sengen min om samsoving ikke fungerer. Fungerer det greit trenger vi ikke stresse med seng.
Ettersom jeg mangler seng mangler også madrass/dyne/tepper, her er jeg rett og slett ikke helt sikker på hva som trengs, men siden butikkene ikke stenger tenker jeg at det går an å se an behovet og sende mannen eller mamma avgårde for å kjøpe om jeg ikke orker selv. Har babynest da, og tenkte å forsøke å bruke dette i sengen.

Mangler en del kremer/medisiner etc, men her også tenker jeg at det meste kan skaffes underveis, vi har søndagsåpent apotek rett ved der vi bor og er bare ti minutters kjøretur fra legevakt og sykehus, så vi overlever.

Jeg mangler ammeinnlegg i ull og klær til barsel som ikke strammer. Tror jeg har en mental sperre på å kjøpe mer klær nå, og klarer ikke å se hvordan i alle dager det kan finnes klær som ikke strammer, ALT strammer nå, til og med LUFTEN RUNDT MEG :hilarious::hungover:

Etter at jeg fikk stellebordet i hus og vuggen så kjente jeg endelig skuldrene senke seg litt, og de verste redebygger-symptomene ga seg. Har et lite lager som rekker noen dager med klær i str 50-56, bleier i str 1 og 2, engangs ammeinnlegg, flanellbleier og sikkert hundre gulpekluter, samt noen ullsett som mamma har strikket. Bilstol har vi selvfølgelig også på plass, og vognen blir levert når som helst nå.

Hvis mannen bare klarer å legge fra seg vanen han allerede har tilegnet seg med å legge klærne sine på stellebordet på badet nå så er vi spenna klar :joyful:
 
Jeg mangler ammeinnlegg i ull og klær til barsel som ikke strammer. Tror jeg har en mental sperre på å kjøpe mer klær nå, og klarer ikke å se hvordan i alle dager det kan finnes klær som ikke strammer, ALT strammer nå, til og med LUFTEN RUNDT MEG :hilarious::hungover:



Hvis mannen bare klarer å legge fra seg vanen han allerede har tilegnet seg med å legge klærne sine på stellebordet på badet nå så er vi spenna klar :joyful:
Det skjedde fort her i hus og... det er akkurat som at en ren og tom overflate bare skriker etter skitne arbeidsklær? :arghh::banghead::banghead:

Bukser som ikke strammer finner du på Cubus. Ser ut som haremsbukser nesten. Bred kant i livet og posete i beina. Tror de koster 199? :)
 
Det skjedde fort her i hus og... det er akkurat som at en ren og tom overflate bare skriker etter skitne arbeidsklær? :arghh::banghead::banghead:

Bukser som ikke strammer finner du på Cubus. Ser ut som haremsbukser nesten. Bred kant i livet og posete i beina. Tror de koster 199? :)

Sier halleluja til de cubus-buksene, de er geniale!:notworthy Ingenting jeg heller vil ha på:happy:
 
Back
Topp