Hva mangler du?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Er det noe som gjenstår å kjøpe eller har dere alt klart nå? :)

Jeg mangler en baby[emoji12][emoji23]

På kjøpslisten gjenstår stellebord, stellematte, balje og bilstolpose [emoji4]

Tror det meste er på plass. Må kanskje gå til anskaffelse av brystpumpe, men det ser jeg etterhvert. Åh, og en ny badebalje. Den jeg fikk av ei venninne er for stor for dusjene her, vil gjerne ha en liten snerten en, noen anbefalinger? [emoji92]

Fikk søskensete til bugabooen her om dagen, og da er egentlig alt vi trenger den første tiden i hus.
Etter hvert må vi kjøpe en til Stokke Steps:)

Tror det meste er på plass. Må kanskje gå til anskaffelse av brystpumpe, men det ser jeg etterhvert. Åh, og en ny badebalje. Den jeg fikk av ei venninne er for stor for dusjene her, vil gjerne ha en liten snerten en, noen anbefalinger? [emoji92]

Jeg liker godt Stokke flexibath, da denne kan slås sammen når den ikke er i bruk[emoji4]

Jeg tror vi har det vi trenger. Muligens vi mangler litt klær i ull, men det tenker jeg å se an. Også mangler vi babygym, men det trenger han ikke med det første, så det kjøper vi etter hvert :)

Mangler kun babyen nå! ;)

Skulle hatt ny stellematte (seff utsolgt på Barnas Hus...), litt meir klær i str 56 - kjøper når vi veit kjønn, bæresele, Tripp trapp stol etter kvart.

Mangler kun ting som kan vente.
Dyne til vogn (mulig det holder med kun voksipose? Ser an).
Bilstol (usikker på om/når vi trenger)
Babynest
Vippestol
Brystpumpe
.....etc
Og så baby da [emoji4] gleder oss til lille M kommer [emoji173]️

Har ikke kjøpt brystpumpe enda. Ser an behovet før jeg kjøper. De er så idiotisk dyr[emoji15]

• Tripptrapp med spedbarns-sete
• Adapter til bilstol på vogn
• Stellebord

Mangler bare lille snuppa vi nå:) det meste har vært på plass lenge no men ikke gått helt opp for meg så no er det bare å nyte siste del av det herranexsmile5

Må få tilbake alt som er lånt vekk. Babysete til tripp trapp, grinda, var ei som plustselig trengte flaskene mine så hu må kjøpe nye til meg (mine var nye), babycall... også står den ene bilen på verksted en time unna, og der er babysete til bilen. Godt det er 9 dager til pks [emoji33][emoji23]

Mangler brystpumpe, babycall, bæresele/sjal og adapter til bilstol på vognen. Men tenker å vente med de tingene til jeg ser behovet etter fødselen. Ellers er alt på plass :)

Back
Topp