Hva må jeg huske på?

Ronja123

Flørter med forumet
Oktoberskattene 2015
Hei alle sammen :)
Jeg er helt ny i denne gruppen og gleder meg til tips og erfaringer fra dere. :)
Har visst at jeg er gravid i en uke nå og har kommer til uke 7. Har til nå kjøpt folat fra apoteket, bestilt legetime og time på helsestasjon.. Er det noe jeg har glemt eller bør gjøre den nærmeste tiden?
Graviditeten er fortsatt veldig nytt og føler meg veldig usikker :p

Velkommen hit til oss. :-)

Velkommen :-) tror ikke det er noe spesielt du har glemt. Det kan være greit å lese litt på matportalen.no om hva man bør unngå å spise når man er gravid :-) ellers tror jeg du er ganske ajour;-)

Velkommen :-) tror ikke det er noe spesielt du har glemt. Det kan være greit å lese litt på matportalen.no om hva man bør unngå å spise når man er gravid :-) ellers tror jeg du er ganske ajour;-)

Signerer denne! ;)

Gratulerer og velkommen :)

Gratulerer! :D tror også du har husket det viktige ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Høres ut som du har husket alt! Stress ned & nyt - tiden flyger framover! Gratulerer!:)

Gratulerer og velkommen!! Her er du godt i gang allerede :)

Gratulerer så mye :) og velkommen til oss :) ser ut som om du har husket det meste, så da er det bare å senke skuldrene og nyte tiden fremover:)

Gratulerer så mye :) og velkommen til oss :) ser ut som om du har husket det meste, så da er det bare å senke skuldrene og nyte tiden fremover:)
Takk for det:) Ser mange sier det er viktig å nyte tiden.. Føler meg venter mest på uke 12, så jeg kan dele nyheten. Ikke minst at faren for SA er redusert :)

Back
Topp