Hva må du holde deg unna som gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Fårepølse :sad010 Mannen kjøpte det i går uten å tenke seg om. Har så lyst på! Må varme det hvis jeg skal spise det, men det er jo ikke helt det samme. Ellers kommer jeg til å savne medium stekt biff og ørret (siden det er billigere enn laks). Kaffe drikker jeg sjeldent mer enn maks to kopper vanlig filterkaffe, så den delen går fint. Brus som cola drikker jeg kun på besøk hos svigers eller en sjelden gang på jobb.

Man trenger jo ikke kutte ut feks Pepsi Max helt? :) Man vel drikke 1-2 glass om dagen før det blir skadelig, og det er jo ganske mye? Jeg drikker sjelden brus på hverdagene, men det blir litt i helgene. Tenker at jeg skal fortsette med det :)

Edit: I følge artikkelen som er linket til her, skal man kunne drikke 7-14 dl Cola daglig uten at det er skadelig såvidt jeg kan se :) Det var jo masse! :woot:

Savner peperoni! Kjøpte en pølse for noen uker siden..! Den går i søpla.. og Pepsi Max!! Kommer nok til å savne brie etterhvert også :)
Du kan jo bruke pepperonien på pizza?

Samme her!!! Jeg laget medium stekt biff dagen før innsett av egg. Fy søren den var god. Hadde potetbåter, peppersaus og løk og champignon stuing til...... ååååhhhh det frista nå
Det er nesten litt krise egentlig :arghh:

Blir litt utfordrende å huske på det tror jeg. Jeg jobber en dag i uken et annet sted, og der pleier jeg alltid spise salami på brødskiven.

Men, vi fikk veldig overraskende positiv test tirsdag og mandag initierte jeg litt sunnhet her på jobben, med å ikke spise sjokolade og kjeks som alltid står fremme. Dermed kan jeg også endre en del vaner uten at det er pga graviditet tenker jeg.

Back
Topp