Hva må du holde deg unna som gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Nå når dere endelig har blitt gravid, så skal jeg komme med en skikkelig nedtur her.
For det er jo sånn at det er en god del ting dere absolutt bør holde dere unna mens dere går gravid.
Her har dere listen på hva dere bør holde dere unna.

Hva blir verst for deg å holde seg unna? Selv var det vel snus og salami som var det absolutt verste.
Snus, salami og sushi med kveite er det som er verst for meg! Ja også det å må kutte ned på pepsi maxen :sour:

Medium biff må bli det verste for meg :sad015

:talk017
Snus, salami og sushi med kveite er det som er verst for meg! Ja også det å må kutte ned på pepsi maxen :sour:
Pepsi Max blir også vanskelig ja :sad010

:talk017
Pepsi Max blir også vanskelig ja :sad010
Ja jeg kan godt drikke 1,5 l om dagen, men har klart å kutte ned til bare 1,5 fordelt utover helgen :p
Herregud biffen hadde jeg jo glemt :( sporte mannen ista om vi kunne dra ut å spise biff på valentines day, men det blir jo ikke nå særlig å må spise en gjennomstekt biff :(

Cola Zero :( nede i to små glass om dagen, holder det der :) ellers savner jeg salami.

Ja jeg kan godt drikke 1,5 l om dagen, men har klart å kutte ned til bare 1,5 fordelt utover helgen :p
Herregud biffen hadde jeg jo glemt :( sporte mannen ista om vi kunne dra ut å spise biff på valentines day, men det blir jo ikke nå særlig å må spise en gjennomstekt biff :(
Jeg drikker som regel mest vann (når jeg ikke er gravid), men ikke så fristende med vann når man er uggen. Men det blir nok bedre og lettere etterhvert - håper jeg da :p

Salami, fenalår, spekeskinke, sushi med tunfisk, et glass vin på fredagskvelden. :sad010

Men kan jeg spise spekeskinke på pizza inni ovnen? Jeg elsker nemlig spekeskinke på pizza med mozzarella og pesto.

Spekemat sliter jeg mest med :( Og Baileys :P Kjøpte for en gangs skyld inn en flaske i jula og hadde gleda meg til å kose meg med en liten nipp fra den fra tid til annen. Den står nå bare og frister :bag:

Salami, fenalår, spekeskinke, sushi med tunfisk, et glass vin på fredagskvelden. :sad010

Men kan jeg spise spekeskinke på pizza inni ovnen? Jeg elsker nemlig spekeskinke på pizza med mozzarella og pesto.
det kan du!

For meg er det kun krabbe som blir vanskelig å holde seg unna :hilarious: For det er det eneste jeg har lyst på for tiden:wideyed: Gidder ikke kjøpe en haug av krabber for bare spise det hvite kjøttet... da er det bedre å stå over :)

Spekeskinke og diverse oster!

Jeg spiste en pakke med chorizo og en halv manchego kvelden før jeg fant ut jeg var gravid!

Pleier kose meg med det istedenfor snop :p

Gleder meg til å kunne spise slikt igjen! :)

Også pleier jeg sjelden å drikke alkohol, men lin bestevenninne skal feire bursdagen snart og da skulle vi feire skikkelig, har kjøpt inn masse, så det får heller hun få i gave :rolleyes:o_O

Savner peperoni! Kjøpte en pølse for noen uker siden..! Den går i søpla.. og Pepsi Max!! Kommer nok til å savne brie etterhvert også :)

Back
Topp