Hva må du ha til taco ?

Oi, såpass. :P

Taco er vel ødelagt uten tacokrydder på kjøttdeigen, tenker jeg. :P Og så syns jeg ananas er viktig for å gjøre det mer saftig. Og salsa.

• Liker
Reactions: BMC
Mais, løk, paprika, agurk, jalapeños, rømme, salsa.

Ost, tomat og salat hvis vi har.

Guacamole, ost, løk, salsa

Helt ødelagt uten alt. Det må være en kombinasjon av det jeg liker å ha på. Mangler en ting, så er maten ødelagt :o

Nok grønnsaker. Er ikke så nøye om noen ingredienser uteblir eller er anderledes, men blir skuffa når jeg får taco og personen kun har laget med noen få ingredienser som er de eneste de liker selv. Feks bare kjøtt, ost, salat og rømme.

Rømme, ost, kjøttdeig, ananas og agurk. Gjerne tomat også og tacosaus. Salat er også et must.

Taco uten guacamole er utrolig kjipt!

Rømme og ost må ihverfall være med:-). Ellers kjøttdeig, agurk, mais, salsa, ananas, paprika :-)

Her har jeg i:
Salat
Agurk
Hjemmelaget tomatsalsa
Mais
Ananas
Rømme
Guacamole (hjemmelaget)
Kjøttdeig
Ost
Tacochips

Eneste jeg ikke liker i er paprika

Helt ødelagt uten alt. Det må være en kombinasjon av det jeg liker å ha på. Mangler en ting, så er maten ødelagt :o

Flaut å si at jeg er enig.. Om sambo har kjøpt feil ost, eller om vi ikke har nacho chips osv. Blir jeg kjapt ganske muggen.. (Ikke på han!)

Det er alt eller ingenting!!

Flaut å si at jeg er enig.. Om sambo har kjøpt feil ost, eller om vi ikke har nacho chips osv. Blir jeg kjapt ganske muggen.. (Ikke på han!)

Det er alt eller ingenting!!
Hehe, er helt enig :p Veldig rart, men det blir ikke det samme uten alt :D

Back
Topp