Hva limer fast spiren? :)

Roxanne

Elsker forumet
Jeg trenger noen gavetips til et vennepar av oss som skal i gang med prøverør nå, og har 50% sjanse for en liten spire som sitter. Det skal ikke være noen stor presang, men noe symbolsk for å vise at vi er med dem og håper at alt går bra og at det vokser frem en baby til slutt! Vet dere om det finnes noe fertilitets-te, noe lykkebringende armbånd - et eller annet sånt noe?

Vær så snill og gi meg tips, ingen ideer er dumme! =)

Har hørt snakk om noe "baby-klister" her ja[;)]

Takk for tipsene! =) Vet ikke om baby jam og babyklister er det samme, men jeg fant litt info om babyklister på nettet. Det er egentlig helt i de baner jeg tenker, men siden det er i pilleform, så er jeg litt skeptisk. Jeg har ikke lyst at det skal være så medisinaktig, tenk hvis de mister og føler at det er min feil! Dere har ikke noe litt mer uvitenskapelig, da, sånn mest på tøys?  

kjøp en boks vanlig klister(håndbalklister), og skriv på baby foran med sprittusj????[8|]

Hehehe! Litt for lite vitenskapelig igjen kanskje?
Nå er eg skikkelig pirkete, altså, glad dere gidder å hjelpe meg. Men jeg tenker at hvis det er noe som skal i kroppen, så er det greit med te eller noe sånt som er normalt å spise vanligvis, men som heter noe med, eller er kjent for å være, babyfremmende. Hvis det ikke skal være spiselig, så gjerne noe lykkebringende, som en amulett eller armbånd, e.l.?

=)

Back
Topp