Hva liker du se på tv?

Ugla

Gift med forumet
Må jo følge opp egen utfordring :)

Hva liker dere se på tv jenter?
Hva er favoritt-kanalene?

og..vi har nettop fikset nettflix...noe som MÅ sees der?
 
Vi har ikke startet med nettflix enda, men det virker jo veldig greit?! Jeg liker serier som NCIS, Bones, Big Bang Theory. Og Grimm syntes jeg er veldig gøy!! Hva med deg da Ugla? :)
 
Maaaaaat!

Digger matprogramme i alle ulike varianter :)
og må innrømme at jeg er svak for føde og sykehusprogrammer...
 
Maaaaaat!

Digger matprogramme i alle ulike varianter :)
og må innrømme at jeg er svak for føde og sykehusprogrammer...

Jo syns og føde og sykehusprogrammer, og matprogrammer forsåvidt,, men det som er med matprogram, så sitter en her, kjempesulten, og ser på all den gode maten som blir laget!! Da kan jeg nesten bli litt grinete altså-- :)
 
Hehe...liker både inspirasjonen og det å se mat..

fødeprogrammsr elsker jeg! Likte det både før og etter fødsel :)
 
Ja er greit med inspirasjonen,, Jeg er utdannet kokk også, så har en grei bakgrunn der,, da er det godt å få litt nye innput til tider.
 
Har alltid hatt en forkjærlighet for matprogrammer, og nå de siste årene har det jo eksplodert med ulike varianter. Så i kveld har jeg kost meg først med masterchef og så med hellstrøm rydder opp. :)
 
Jeg er nesten altetende. Liker veldig godt CSI, NCIS, Bones, Castle og slike serier. Ser også Cupcake Wars, Hellstrøm/Ramsey sine programmer, Top Gear, Luksusfellen. Og så liker jeg faktaprogrammer. :p
 
Maaaaaat!

Digger matprogramme i alle ulike varianter :)
og må innrømme at jeg er svak for føde og sykehusprogrammer...
Jeg orker vanligvis ikke fødeprogrammer og unge mødre og slikt, men nå ser jeg på det når jeg kommer over det.. Skulle nesten tro jeg var gravid selv;)

Jeg digger Bones og Big Bang Theory.. Også ble jeg veldig lei meg i går, for min TVkveld er søndag på TVNorge for da starter det 1930 og går slag i slag til nesten midnatt med Alt for Norge, YLVIS, Asbjørn Brekke show og Åndenes makt.. Men nå er Ylvis og Alt for Norge over for i høst og Åndenes makt hadde vi sett på torsdag.. Hadde heldigvis forum, ellers hadde hele søndagskvelden vært ødelagt ;)
 
Her går det for det meste i NCIS, Bones, Spesialstyrken(Flashpoint), Greys Anatomy og Privat Practice ;)
Men jeg kan se på alt mulig. Jeg laster ned de seriene som står ovenfor, for når de går på tv'n har jeg aldri tid :p
 
her går det i hotel cæsar, hellstrøm, luksusfellen, deadliest catch, farmen, jakten på kjærligheten,

elsker også hawaii Five-O og CSI og den slags

ja og "say yes to the dress" elsker jeg! :)
 
Back
Topp