Hva ligger under der??

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Nå har jeg mye forklarlig OG uforklarlig vondt i magen.
Har fått beskjed om og ringe akutten når det blir for ille, men nå gidder jeg ikke mer.
Føler meg rett og slett bare dum - når jeg kommer får jeg samme regla
"ja vi ser og vi skjønner at du har vondt men vi kan ikke gjøre noe"

Nå har det dukket opp en "ny" ting i magen, kan ikke si at det gjør så veldig vondt at det plager meg.
Litt ubehagelig, men heeelt klart til og leve med. Sikkert litt ekstra ubehagelig for det er helt nytt og jeg ikke skjønner helt hva det er forno [:)]

Mellom skambeinet og navlen lissom akkurat på det punktet der får jeg plutselig sikkelig stikninger og det "bobler" på en måte og tar helt av konstant kjenner jeg punktet men noen ganger stikker det sånn intenst at jeg må ta meg til magen og trykke litt. Litt sånn Oj, kjennes sikkelig godt [8D]
Hva gjemmer seg under der egentlig? Er på høyre side foresten [:)]
Ble bare plutselig nyskjerrig på hva som er unner der??

kan rett og slett være organene dine som blir flyttet på og livmora som utvider seg som tilsammen
da lager litt "helvete" med magen din[;)]

lykke til, håper det kommer seg

ORIGINAL: lucky3

kan rett og slett være organene dine som blir flyttet på og livmora som utvider seg som tilsammen
da lager litt "helvete" med magen din[;)]

lykke til, håper det kommer seg

Nei som sakt jeg vet ikke.
Måtte høre med dere da vettu, om dere viste eller hadde kjent det samme.
Dukka sånn plutselig opp i dag.

Joda det her overlever jeg, bare en litt rar følelse [:)]
Alt som er nytt kan være litt skummelt for sånne over nervøse sjeler som meg heh uff [8D]
Værre med resten av magen, men det alt går vel over etterhvert så [;)]

Hørt det at det ordner seg for snille jenter så [:)]

Jeg har det på AKKURAT samme måte, men jeg har konkludert at det må være som en sa tidligere,livmoren som strekker seg,og organer som blir flyttet på![8D]  Det som er så gøy og rart, er at følelsen av boblene og stikkene er utrolig lik følelsen jeg hadde med forrigemann, når han skikkelig turna og sparka[:D]

ORIGINAL: siven79

Jeg har sånne ligamentstrekk på 6 forskjellig plasser så det kan godt være det.
Denne gangen så kan de murre en stund etter at det biter til.

ja pluss at man har ekstremt trege tarmer som ligger over hele magen vår..og som bruker langt tid på og fordøye maten for tiden...det kan lage veldig ubehag nå som det snart bgeynner og vokse noe mer oppver i magen vår [:)]

ellers ligger og blindtarmen rundt der 

Back
Topp