Hva ligger hvilepulsen deres på nå?

FruTB

Betatt av forumet
Normalt ligger min på 60, men nå er den opp i 100 store deler av dagen. Varierer dog veldig, men aldri lavere enn 80. Nå målte jeg akkurat til 98. Kjærevene, er jo ikke rart jeg føler meg siten - er jo som å småjogge hele dagen dette ;)

Målte via mobilen nå, og den er på 85 nå. Sitter stille på jobb.. Føler meg av og til andpusten bare jeg sitter rolig.

Har høy puls fra før, og nå kan den være 100-110 når jeg sitter i sofaen og hviler:P ikke så rart jeg blir fort varm og sliten hvis jeg styrer;)

Min lå på 82 en kveld, etter minst to timer i horisontal stilling! o_O Føler meg anpusten så fort jeg gjør noe.

Fikk stemmeseddel fra den norske kirka i posten på torsdag, til tross for at jeg hverken er døpt eller konfirmert, og i tillegg er medlem av Human-Etisk Forbund :shifty: - følgende ble jeg så eitrendes sint at jeg gikk "fort" opp den 50 meter lange bakken opp til huset vårt for å ringe DNK pronto, og jeg har ikke vært så tungpusta siden vi trava opp til Preikestolen ifjor sommer :rolleyes:

Wææ.. min er nå på 96 og jeg har ikke gjort annet enn å trykke på fjernkontrollen mens jeg ligger på sofaen. :rolleyes:

Målte til 67 i sted, etter å ha ligget i senga en stund. Men jeg blir sliten av ingenting om dagen da, øker veldig fort.

65-70 på kontroll, hvordan måler dere hjemme? Teller dere selv eller har dere kjøpt/lastet ned noe? ☺️

Hadde 76 på legekontoret sittende helt i ro, og det er høyt for å være meg. Ligger stort sett på et sted mellom 50-55 i hvilepuls. Fikk beskjed om at 76 var helt supert og ingenting å bekymre seg for.

Back
Topp