TLC2016 Elsker forumet Desemberskatter 2016 21 Feb 2015 #1 Holder du på med en bok nå? Jeg er nettopp ferdig med "Et helt halv år" og holder på med "Marco-effekten" av Jussi Adler-Olsen. Har ikke lest noe av han før, men liker det.
Holder du på med en bok nå? Jeg er nettopp ferdig med "Et helt halv år" og holder på med "Marco-effekten" av Jussi Adler-Olsen. Har ikke lest noe av han før, men liker det.
Babylito Elsker forumet Maiblomstene 2017 21 Feb 2015 #2 Nettopp ferdig med "Ektemannens Hemmelighet", nå leser jeg "Det Alice Glemte"
I ingerj Forelsket i forumet 21 Feb 2015 #3 Et helt halvt år var veldig bra, syns jeg. Leser ikke noe nå. Blir mest soving og strikking..
HemmeligG Forumet er livet 21 Feb 2015 #4 Lite lesing på meg også akkurat nå, men leser til vanlig veldig mye. Har nettopp lest Et helt halvt år jeg også.
Lite lesing på meg også akkurat nå, men leser til vanlig veldig mye. Har nettopp lest Et helt halvt år jeg også.
Bella75 Gift med forumet Februarlykke 2015 Marsmellows-15 21 Feb 2015 #5 Veldig fin bok! Ung og reflektert gutt.
AnnieMa Flørter med forumet 22 Feb 2015 #7 Jeg leser jakthundene av Jørn Lier Horst Henger litt etter med bøkene hans, men de er veldig bra!