Hva ler babyen din av? :D

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Her ler hun av høye lyder, hvis jeg blåser på magen, hvis jeg kiler. Ler egentlig av det meste :p !!

Her er det fremdeles sjelden at han ler - og nesten en kamp i seg å få han til å le. De gangene det går er gjerne hvis jeg kiler ham (15% suksess) eller hvis jeg kaster rundt med håret mitt (10%) - men ender stort sett bare med at han smiler :)

Eneste gangen han har ledd uten at det ble forsøkt på var ene gangen han hørte pappaen snakke i babycallen. DET var visst hysterisk :) men ikke funket siden :P

Ler av masse forskjellig.:) ler også når vi ler. Skjønner at det er morsomt.:)

Ler av masse forskjellig.:) ler også når vi ler. Skjønner at det er morsomt.:)
Ja, var litt morsomt i går da storesøster lekte høylytt. Skrålte skikkelig, og da begynte lillesøster å herme hehe..

Han ler av storesøster eller hvis vi kiler han:P

Han ler hver dag, alltid noe å le av, helst så ler han av oss :) den ene gangen lo han så godt at han mistet balansen mens han satt, gikk med nesa rett ned på gymmatten - fordi jeg slo hodet på stuebordet da jeg plukket opp ballen hans :P en annen gang snublet pappa'n ordentlig og da lo han så svetten piplet fram på nesen :D men "borte, titt tei" er også veldig morsomt, og nuss på nakke og rygg :)

Her ler hun av så masse.
Ler spesielt masse når noen av oss danser og synger foran henne.
Elsker når broren hopper og viser grimaser.

Her er det fortsatt lite latter, men mye smil og godlyder. Hun lo skikkelig en gang for 2 måneder siden, men ikke vært så mye siden da..

Her er det fortsatt lite latter, men mye smil og godlyder. Hun lo skikkelig en gang for 2 måneder siden, men ikke vært så mye siden da..
nesten litt betryggende å høre at det ikke bare er hos oss det er sånn :)

Mest av andre barn:P nå har hun begynt å le litt av meg og, men det er forskjellig hva hun ler av. Veldig kilen da. Og når hun ser i speilet er ofte morsomt:D

ler når han blir skilt og tulling med håret forann han og forskjellige grimaser jeg lager på han og ved litt herjing-lek :) ler egentlig av ganske mye, noen ganger lettere en andre og noe må jeg jobbe for :p

Back
Topp