Hva lengter dere etter?

Savner ingenting enda!
Slutta å røyke den dagen jeg fikk positiv test.
Nå ser jeg for meg at jeg aldri kommer til å begynne å røyke igjen heller :)
Klarer ikke tanken på røyk en gang, blir dårlig!

Savner kanskje matlysta mi litt :P

Nirvana skrev:
Savner ingenting enda!

Så flott at du slutta! Du kan være stolt av deg selv, er ikke alle som gjør det! :-) (selv om det egentlig bare skulle mangle ;-))

Nirvana skrev:
Savner ingenting enda!

Så flink du er :) Forrige svangerskap kutta jeg ner til 2-3 om dagen, men slutta i uke 28 :) syntes det var kjempevanskelig da. Men denne gangen hadde jeg allerede slutta før jeg ble gravid og er kjempe glad for det.
Flinke du

Ingunn C. skrev:
Savner faktisk rødvin. Litt kjedelig å bare lukte på når mannen min tar seg et glass ;-)

Ellers har jeg hørt at gravide ikke bør spise for mye lakris, og har selvfølgelig lyst på det hele tiden.

Ikke lakris? *gulp* Hvorfor ikke?
Jeg har spist masse lakris, har lavt blodtrykk så tenkte at det kanskje hjelper.. :)

Ingunn C. skrev:
Savner faktisk rødvin. Litt kjedelig å bare lukte på når mannen min tar seg et glass ;-)

Ellers har jeg hørt at gravide ikke bør spise for mye lakris, og har selvfølgelig lyst på det hele tiden.

Jeg har spist masse lakris, har lavt blodtrykk så tenkte at det kanskje hjelper.. :)

Jeg savner ikke noe mat egentlig,men savner røyken litt, men det er nok for jeg nettopp har slutta og aldri skal ta en røyk i mitt liv igjen...Ellers savna jeg kald øl når vi var i thailand i 3 uker...men klarer meg utmerket uten begge deler:)

hoppedusa skrev:

Ingunn C. skrev:

Så lenge det ikke står på matportalen, eller at legen sier du ikke må spise det, tror jeg nok det er helt trygt ;-)

Kan man spise reker?

oi! Jeg har ikke fått med meg at man ikke kunne spise fårepølse jeg... Har ikke spist mye av det altså.  Har aldri tenkt over at det er spekemat. Er sikkert ingen krise med det lille jeg har spist.  Leste over matportalen en gang til for sikkerhetsskyld nå. Leverpostei kan man heller ikke spise ikke sant? 

Det eneste jeg savner er et glass iskald hvitvin nå om sommeren :) 

becs skrev:
oi! Jeg har ikke fått med meg at man ikke kunne spise fårepølse jeg... Har ikke spist mye av det altså.  Har aldri tenkt over at det er spekemat. Er sikkert ingen krise med det lille jeg har spist.  Leste over matportalen en gang til for sikkerhetsskyld nå. Leverpostei kan man heller ikke spise ikke sant? 

Det eneste jeg savner er et glass iskald hvitvin nå om sommeren :) 

Jo, kan spise leverpostei,

åja det kan man altså.... :) Herregud det er mye å sette seg inn i. Godt at dette forumet finnes så man kan finne ut av ting :) 

For håpe ikke lakris er farlig. Har fått dilla på lakris de siste ukene

Savner røyk... Og spekemat, fårepølse og salami. Røykalaks spiser jeg så lenge den er fersk.

Lengter etter vin! Hadde sett for meg en sommer med kald hvitvin i glasset, i fjor sommer ammet jeg så da ble det ingenting, og nå blir det vel amming igjen neste sommer, så det blir lenge til glasset med duggfrisk vin!

Back
Topp