Hva leker din 1-åring med?

Alt som ikke er lov..... :-) Men av leker må det være puttekassen, en sånn bamse han trykker på og så kryper den av gårde, bøker og alt med hjul.
Ellers, om han fikk velge, hadde vi vasket klær (gøy og se på at trommelen snurrer rundt og rundt) og tømt oppvaskmaskinen (han vil helst klatre inn i kurven) hele dagen...

Vaskemaskinen er kjempepoppis her også!

Katteleker er gøye å vifte med om kattene viser interesse :p hunden til min mor og far blir brukt som hest og gåstøtte. Alt som de voksne liker og trykker på, liker selvfølgelig poden også :)

I går fant vi ut at toppen av underholdning var en vasket, rå potet. Rullet rundt, kastet og hentet den, lo lenge, tok den med opp trappen, kastet den med og så måtte vi gjøre det et par ganger til. Hadde den med seg overalt, prøvde å spise litt på den og lo enda mer. Hva skal vi med dyre leker >< hahaha

Biler og kjøretøy. Går å brummer hele dagen.:) alt han kan gå å dytte på. Tar ut skuffer av stuebordet å dytter bortover til og med. Haha
Puttebokser liker han. Blir veldig fornøyd når han får ting gjennom.:) Liker generelt å putte ting inn i hull og under sofa o.l.
Liker musikk og danse. Bamser. Ball. Fjernkontroller. iPhone. Hehe.

Alt av saker og ting fra hjemmet er stas. Rist til poteter, dørslag, hvitløkspresse!!!, plastkopper, vaskemaskinen...

Av mer typiske leker er baller i alle størrelser en stor slager, og i barnehagen har han oppdaget plastbilene.

De små bøkene som spiller små musikksnutter (vi har "instrumenter" og "verdensmusikk") er også kjempestas, lenge siden han lærte seg og bla fram og tilbake og trykke på knappene for musikk.

Tror nok ball er selveste yndlingsgreia
Men ballonger er hun redd for!!! Aner ikke hvorfor.

Tror nok ball er selveste yndlingsgreia
Men ballonger er hun redd for!!! Aner ikke hvorfor.

Min er også redd for ballonger! Jeg tror at det er fordi en ballong ligner mye på en ball, men ikke oppfører seg som en ball i det hele tatt. Han tror at den skal være tung, trille og sprette, men det gjør den slett ikke... Skumle saker! :D

Min er også redd for ballonger! Jeg tror at det er fordi en ballong ligner mye på en ball, men ikke oppfører seg som en ball i det hele tatt. Han tror at den skal være tung, trille og sprette, men det gjør den slett ikke... Skumle saker! :D
Ja, de er sikkert litt for uforutsigbare :p og kanskje litt ekle å ta på?

Back
Topp