Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ekte hund eller?Her går det i bøker (vrimlebøker og lydbøker) +hunden da.

Sikkert veldig pedagogisk riktig! Har en sånn boks med klosser som skal passe oppi, må finne den fremTreleke-rangle fra brio, puttekasse, biler som blinker og lager litt lyd, pianoet hans, bøker som man kan intereagere med og klosser. Han skjønner ikke stablingen, men han skjønner at man kan putte de inni hverandre![]()
Hvilke bøker er bestHer et det puttekassa og en krabbe som spiller lyder og sangerogså glad i bøker og treranglen
Telefon ja, kjenner til denAlt med lyd, spesielt en bok med rim og regler. Duplo. Min telefon![]()
Her har fjernkontrollen, pc'en blu ray-spilleren (og alle ulovlige ting) vært populært også ja.Alt han kan få tak i, er spennende - en stund.
I kveld var det el-telysene. Han syntes visst det var supermorsomt å riste lyset av og på
Ellers er vel puttekassen, duplo og briotogene (ikke så opptatt av at de kjører på banen ennå) gjengangere ^^

Virker typisk detGåvogna og hammeren til bankebrettetog ellers alt av ting som ikke er leker
![]()
Haha, det har jeg faktisk ikke forsøktAlt som ikke er lov.....Men av leker må det være puttekassen, en sånn bamse han trykker på og så kryper den av gårde, bøker og alt med hjul.
Ellers, om han fikk velge, hadde vi vasket klær (gøy og se på at trommelen snurrer rundt og rundt) og tømt oppvaskmaskinen (han vil helst klatre inn i kurven) hele dagen...
Hehe- nei det må jo være egnet områdeHaha, det har jeg faktisk ikke forsøktdet med vaskemaskinen. Men vaskerommet vårt er ikke særlig barnevennlig da
Kanskje derfor.
Ikke sant. Fjernkontroll er så gøy, men han merker hvis vi finner frem en som han kan bruke. Den er bare ikke like morsom..Her har fjernkontrollen, pc'en blu ray-spilleren (og alle ulovlige ting) vært populært også ja.
Virker som puttekasse går igjen![]()
Ja, fjernkontroll er stas. Skal bites på. Pappa er mindre fornøyd med det da...Ikke sant. Fjernkontroll er så gøy, men han merker hvis vi finner frem en som han kan bruke. Den er bare ikke like morsom..
Samme med mobil og Ipad - laaaange samtaler med Siri
I det siste er esker morsommere enn puttekassa. Ta ting ut og inn, ut og inn
Hehe, her har vi stengt av til kjøkkenet. Så hun har aldri sett oppvaskmaskinen nesten, tipper hun hadde vært like interessert i den som dinHehe- nei det må jo være egnet område
Oppvaskmaskinen har vært en hit lenge og nå har han skjønt hvordan han kan åpne den selv dersom jeg ikke har lukket den skikkelig så nå er det ingen som får lov til å la den stå på gløtt lenger.
Vaskemaskin er så stas at der kan ham sitte som et lys lenge og bare se på (hver sin smak, sier nå jeg). Noen ganger sitter han på sånn liten barnestol fra ikea og legger beina inntil trommelen når den sentrifugerer og dermed vibrerer litt. Er visst kjempestas! Haha!! :-D
Så bra At de leker sammen <3Ja, fjernkontroll er stas. Skal bites på. Pappa er mindre fornøyd med det da...
Her er også storesøster stas. Løper etter hverandre, dvs 1-åringen krabber!
Siri?