Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det jeg legger i høy arbeidsmoral er er menneske som virkelig står på, som gidder å bli igjen de 5 ekstra minuttene for å gjøre seg ferdig, et menneske som ikke ser på klokka hvert 5minutt siste timen på jobb.
Rett og slett en person som gir det lille ekstra og som stiller opp når det trengs
Å gå på jobb syk eller skadet er dor meg det motsatte av god arbeidsmoral, det er jo bare idioti.
Jeg er i teorien enig med deg,men ikke i praksis. For å rekke å hente guttungen i barnehagen MÅ jeg ta en buss som går 10 min etter at jeg er ferdig på jobb og må derfor gå akkurat, kan ikke gå 3min over for da rekker jeg det ikke. Men så begynner jeg ofte å jobbe med en gang bussen er fremme om morgen og det er gjerne ca 45min før min arbeidstid faktisk begynner. Jeg kom innom jobb er morgen jeg var sykemeldt og hun som skulle åpne hadde ikke nøkler og klokka var 5 på så åpnet jeg for henne mens hun skiftet til uniform. Jeg vil påstå at jeg har ganske god arbeidsmoral selv om jeg noen ganger går 5 min før tyia.
Sånn er det jeg ser på høy arbeidsmoral som ogsåDet jeg legger i høy arbeidsmoral er er menneske som virkelig står på, som gidder å bli igjen de 5 ekstra minuttene for å gjøre seg ferdig, et menneske som ikke ser på klokka hvert 5minutt siste timen på jobb.
Rett og slett en person som gir det lille ekstra og som stiller opp når det trengs
Å gå på jobb syk eller skadet er dor meg det motsatte av god arbeidsmoral, det er jo bare idioti.
Litt nysgjerrig etter at flere har skrevet om høy arbeidsmoral i det siste.
Er det virkelig høy arbeidsmoral å gå jobb med feks. Omgangssyke, dagen etter hjerteoperasjon osv?
For meg er det nemlig ikke det
Joda man gå på jobb dagen etter hjerteoperasjon tydeligvisMan kan ikke gå på jobb dagen etter hjerteoperasjonDa er man jo på sykehus! Å gå på jobb med omgangssyke er dårlig gjort mtp. smitte!!
Joda man gå på jobb dagen etter hjerteoperasjon tydeligvis