Hva legger du egentlig i denne setningen?*oppdatert*

Sommerfugl79

Elsker forumet
"Hun der var egentlig ganske pen"

Enten så er man pen eller så er man ikke det? Hva betyr egentlig "egentlig ganske pen"... Da tenker jeg egentlig ganske pen, men...
Men hva da liksom?
Hva legger dere i det?

[hr]

Hehe ok. Takker for svar. Gikk forbi 3 damer som sa akurat den setningen om meg. Regner med at det er fordi jeg er overvektig at jeg "egentlig var ganske pen" da[&:][;)]
Greit nok. Da er jeg iallefall pen da selvom jeg ser ut som en hval som kropsmessig[:D][:D][:D]

Da tenker jeg at det er en person som ikke er pen ved første øyekast, men som blir penere og penere jo mer du ser personen[:)]

Har referet litt med en mann og han hadde noen komentare som egentlig ikke passer her. Dama var pen,men hun var dum ergo hun var egentlig ganske pen.... ikke spør....I don't get men...

ORIGINAL: Esmada

Har referet litt med en mann og han hadde noen komentare som egentlig ikke passer her. Dama var pen,men hun var dum ergo hun var egentlig ganske pen.... ikke spør....I don't get men...

Men hvis man ikke kjenner personen da? Si at man sier det om ei som bare tusler forbi dere?

ORIGINAL: DivaX

Men hvis man ikke kjenner personen da? Si at man sier det om ei som bare tusler forbi dere?

Kanskje at personen var overraskende pen for å ha dei klærne/håret/kroppen osv... Aner ikke[8D]

Svar fra gubben min; Trenger ikke å bety noen ting som helst.. he he he

ORIGINAL: GitteLen

ORIGINAL: DivaX

Kanskje at personen var overraskende pen for å ha dei klærne/håret/kroppen osv... Aner ikke[8D]

Hehe ok[:D]

Hehe ok. Takker for svar. Gikk forbi 3 damer som sa akurat den setningen om meg. Regner med at det er fordi jeg er overvektig at jeg "egentlig var ganske pen" da[&:][;)]
Greit nok. Da er jeg iallefall pen da selvom jeg ser ut som en hval som kropsmessig[:D][:D][:D]

ORIGINAL: GitteLen

Da tenker jeg at det er en person som ikke er pen ved første øyekast, men som blir penere og penere jo mer du ser personen[:)]
tenker d samme jeg også, men vet selv jeg har kommet med kommentaren om folk jeg ikke kjenner, men da har hørt mye om -endten om d er noe negativt om utseende ell oppførsel, da kan jeg fort komme med en slik kommentar.

jeg tenker at det er når jeg ser noen hvor det ikke slår meg med en gang jeg ser dem, men at når du ser på dem så ser du allikevel at de er ganske pene

Back
Topp