Var hos indremedisiner i dag for og kontrollere hba1c og stoffskifte. Og da spurte hun hvor mye jeg har gått opp.. 8 kg og 22 uker.. Da fikk jeg beskjed om at man ikke skal gå opp mer enn 7 kg gjennom hele graviditeten, så derfor var det viktig at jeg ikke gikk opp en kg til frem til jeg fødte.. "For resten legger seg bare som fett på kroppen din og da blir du overvektig". Det skal jo sies at dette er en lege som vet at jeg har slitt med spiseforrstyrrelser i 15 år!
Ja altså jeg har gått opp for mye, det vet jeg.. Men jeg hadde en bmi på 18/19 når jeg ble gravid, jeg gikk opp like mye sist svangerskap men det gikk heldigvis fort av da jeg hadde mye vann i kroppen! Men jeg følte at hun dro selvtilliten min ned på bakkenivå! Har jo litt ekstra hormoner også nå. DET var deilig og få ut
Ja altså jeg har gått opp for mye, det vet jeg.. Men jeg hadde en bmi på 18/19 når jeg ble gravid, jeg gikk opp like mye sist svangerskap men det gikk heldigvis fort av da jeg hadde mye vann i kroppen! Men jeg følte at hun dro selvtilliten min ned på bakkenivå! Har jo litt ekstra hormoner også nå. DET var deilig og få ut