Hva lager barna til jul i år?

I år har eldste malt bilder, perlet kjeder og bakt pepperkaker han skal gi bort:)

Hun har malt en papirpose i Bhg som var fylt med julekule som var fylt med maling og glitterog 2 pakker jeg ikke har åpnet enda, og jeg gleder meg sååå til å åpne :):) det fins jo ikke koseligere gaver å få<3

Mest jeg som lager, men knærten "hjelper" til!
Har laget trolldeig til besteforeldrene. Kjevlet flatt, skar ut en vott-form og laget håndavtrykk i den. Malte votten rød og kanten under hvit og skrev på navn og årstall. Ble kjempefint, måtte lage en ekstra til meg selv. ;)

Det meste er innpakka da :p Så det vet jeg ikke. Men hu har laga noe råflott jeg gjerne ville ha, men farmor skulle visst få den :o :p Jeg ville ha denne!! :p Heldige farmor da ♡
283639304e7eb6c3fc21db0c2c66199f

Oj så stilig.
Hvordan gjorde dere det?
Kulene er kjøpt på panduro. 79,- for en eske med 6 kuler.
Kjøpte glitter også, de hadde en pakke med masse glitter i til 149,-
1450555882554.jpg

Så tok vi bare av toppen på kula og helte nedi glitter. Ikke noe lim eller noe.
Måtte sette en liten tapebit på toppen av festet fordi det var et lite hull der, og jeg ville ikke risikere at glitteret drysset ut inne i pakkene..
Men slo meg nå at jeg kunne satt tapebiten under selve festet så hadde den ikke syntes så godt...

Her er alle. Storebror har laget de tre øverste, frøkna de tre nederste:
1450556046688.jpg

Kulene er kjøpt på panduro. 79,- for en eske med 6 kuler.
Kjøpte glitter også, de hadde en pakke med masse glitter i til 149,-
Vis vedlegget 151881

Så tok vi bare av toppen på kula og helte nedi glitter. Ikke noe lim eller noe.
Måtte sette en liten tapebit på toppen av festet fordi det var et lite hull der, og jeg ville ikke risikere at glitteret drysset ut inne i pakkene..
Men slo meg nå at jeg kunne satt tapebiten under selve festet så hadde den ikke syntes så godt...

Her er alle. Storebror har laget de tre øverste, frøkna de tre nederste:
Vis vedlegget 151883
Jøss så enkelt da

Vi har malt på hvite fliser og hatt på møbelknotter under. Ble flotte kjeleunderlag :)

her har de bare laget pepperkaker så langt i år. og rispuffer hos mommo. men de har hatt juleverksted på skolen og vi skal til ei venninne på tirsdag og lage ting da :)

Vi har laget kongler pyntet med glitter i all slags farger og hengt de på juletreet:) Ellers så har vi bakt pepperkaker og pynta pepperkakehus:) På skolen har de laget lys, bakt småkaker og flotte julekort:)

Back
Topp