Hva kostet ditt bryllup?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Har egentlig ikke regnet over, men ikke så dyrt. Betalte alt selv, utenom 3000 vi fikk av mamma. Noe ble betalt etter bryllupet, så vi brukte av pengegavene til det.

Vi har budsjett på 200 000kr
Vi får 60 000kr av mine foreldre og 60 000kr av svigers.
Vi har spart ca 50 000kr selv til nå, bryllupet er i august neste år.

11.000 ;) ingen fænzy kjole og var på resturang med de aller aller nærmeste :)

Gifter oss til neste år, så godt mulig beløpet blir justert da. :p
Men, vi skal holde oss under 50.000. Det som blir dyrest, unntatt mat og drikke, er leie av partytelt (utendørs bryllupsfest). Så skal dra i litt tråder der, for å se om vi får en god deal.
Vi betaler alt selv. Har bodd hjemmefra siden jeg var 16 og klart meg selv siden den tid, hadde følt det veldig rart hvis noen plutselig skulle ha betalt for oss. Vet mange har annerledes syn på det, og det er helt greit, men jeg føler det sånn. I tillegg er min far død, og mamma uføre, så er bare hans foreldre som kunne ha tilbudt seg. Men vi klarer fint å betale selv. Er snakk om en fest, jeg hadde fått magesår skulle vi ha brukt oppimot 100.000+ på en kveld! :O syns 50.000 er horribelt nok.
Men så er ikke jeg noen bridezilla akkurat. Skal ikke ha brudekjole engang. :p

Last edited:
Ca 40000 på bryllup og bryllupsreise. Giftet oss i karibien med bare oss og ungene. Da var alt inkludert med kjole, dress, mat, kake, fotograf, dommer osv.

Gifter oss til neste år, så godt mulig beløpet blir justert da. :p
Men, vi skal holde oss under 50.000. Det som blir dyrest, unntatt mat og drikke, er leie av partytelt (utendørs bryllupsfest). Så skal dra i litt tråder der, for å se om vi får en god deal.
Vi betaler alt selv. Har bodd hjemmefra siden jeg var 16 og klart meg selv siden den tid, hadde følt det veldig rart hvis noen plutselig skulle ha betalt for oss. Vet mange har annerledes syn på det, og det er helt greit, men jeg føler det sånn. I tillegg er min far død, og mamma uføre, så er bare hans foreldre som kunne ha tilbudt seg. Men vi klarer fint å betale selv. Er snakk om en fest, jeg hadde fått magesår skulle vi ha brukt oppimot 100.000+ på en kveld! :O syns 50.000 er horribelt nok.
Men så er ikke jeg noen bridezilla akkurat. Skal ikke ha brudekjole engang. :p

Jeg er så enig med deg :) vi kommer aldri til å gifte oss å ha et fancy, dyrt bryllup, blir vel en tur på kontoret og en middag :p

Det dyreste bryllupet jeg har servert i kostet i underkant av 500.000kr :p fancy shit ;) da kom klær, fotograf osv i tillegg. Hotellet sendte regning på nesten en halv mill :p

Jeg er så enig med deg :) vi kommer aldri til å gifte oss å ha et fancy, dyrt bryllup, blir vel en tur på kontoret og en middag :p

Det dyreste bryllupet jeg har servert i kostet i underkant av 500.000kr :p fancy shit ;) da kom klær, fotograf osv i tillegg. Hotellet sendte regning på nesten en halv mill :p
Herregud, jeg fikk hjerteklapp av å lese om den summen! :O en halv mill? Det er jo fader sinnsykt! :O

Kostet vel ca 110 000 utenom klær, fikk 50 000 av foreldrene mine + kjole med tilbehør og buketten. Fikk også 30 000 av svigerfar. Resten betalte vi selv.

Kostet vel rundt 95.000 inkl grilling dagen før, da betalte mamma kjolen min (15.000 - fullstendig galskap!) og foreldrene hans kjøpte all alkoholen, resten betalte vi selv.

Vi betalte alt sammen selv :)

Ca 40 000 kr.

Herregud, jeg fikk hjerteklapp av å lese om den summen! :O en halv mill? Det er jo fader sinnsykt! :O

Det fikk ikke jeg :p var vant til høye summer på regningene der ;) 1,9 mill er vel den høyeste fakturaen jeg har sett :o det var kurs da ;)

Ca 150 000:) betalte det meste selv. Foreldre betalte bryllupsbil, alt av blomster og heldagsfotograf :D

Ca 70 000. Vi betalte det selv. Eller, dvs, vi brukte pengene vi fikk i bryllupet til å betale ganske mye av det :)

Vårt kommer på totalt ca 100 000. Mat/drikke er ca 70 000.
Eg har fått tak i designerkjole nedsatt fra 12 000 til 500,- og svigerinna mi er bryllupsfotograf og gjør jobben som gave.

Mamma betaler band og hotell, svigers betaler halve middagen. Resten betaler me sjølv.

Oi, under 10 000 :) giftet oss på ambassade i utlandet, så utgiftene var bare på flybilletter, hotell, opphold pluss at jeg kjøpte meg en ny kjole (ikke brudekjole) :)

Mitt kom på ca 6000 kr, det var mat, drikke, lokal, kjole (ikke brude kjole) fin sko, sminke og frisør :-)

Back
Topp