Kirke, alle måltider pluss bryllupskake.Hva var inkludert?
Vi var 30. Overnatting var utenom for de som ville sove der.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kirke, alle måltider pluss bryllupskake.Hva var inkludert?
Gifter oss til neste år, så godt mulig beløpet blir justert da.
Men, vi skal holde oss under 50.000. Det som blir dyrest, unntatt mat og drikke, er leie av partytelt (utendørs bryllupsfest). Så skal dra i litt tråder der, for å se om vi får en god deal.
Vi betaler alt selv. Har bodd hjemmefra siden jeg var 16 og klart meg selv siden den tid, hadde følt det veldig rart hvis noen plutselig skulle ha betalt for oss. Vet mange har annerledes syn på det, og det er helt greit, men jeg føler det sånn. I tillegg er min far død, og mamma uføre, så er bare hans foreldre som kunne ha tilbudt seg. Men vi klarer fint å betale selv. Er snakk om en fest, jeg hadde fått magesår skulle vi ha brukt oppimot 100.000+ på en kveld! :O syns 50.000 er horribelt nok.
Men så er ikke jeg noen bridezilla akkurat. Skal ikke ha brudekjole engang.![]()
Herregud, jeg fikk hjerteklapp av å lese om den summen! :O en halv mill? Det er jo fader sinnsykt! :OJeg er så enig med degvi kommer aldri til å gifte oss å ha et fancy, dyrt bryllup, blir vel en tur på kontoret og en middag
![]()
Det dyreste bryllupet jeg har servert i kostet i underkant av 500.000krfancy shit
da kom klær, fotograf osv i tillegg. Hotellet sendte regning på nesten en halv mill
![]()
Herregud, jeg fikk hjerteklapp av å lese om den summen! :O en halv mill? Det er jo fader sinnsykt! :O