Hva kostet ditt bryllup?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
70 000 kr. Betalte selv :) fikk mat veldig billig hos det catering selskapet gubben jobbet for da. Under innkjøpspris. Var 70 gjester.

Ca. 50 000 for alt, vi betalte selv :-) Bryllup i stedet for ferie! - Det var verdt hver krone!

Et sted mellom 30 og 40 000,- tror jeg. Fikk 10 000,- av pappa og svigers betalte for mat og noe av drikkevarene. Var 50 til bryllup med kirke, leid lokale, DJ, mat og bryllupskake. :D

Det kom på ca 100 000,- Jeg og mannen sparte og betalte selv :)

Det var vel rundt 100 k ja
Litt sykt mye penger egentlig.

Men vi hadde mange gjester. Alle til middag. Fri bar.

Fin dag.

Og betalt selv ja

40 000 kr,vi gifta oss på en ambassade i utlandet. Hadde fest et par mnd etterpå ingen som visste noe før vi kom hjem. Vi kjøpte bryllupsklær til 35oo kr Vi sparte alt sammen selv.

Rett i underkant av 10 tusen betalte vi :-) Da var brudekjole og dress med tilbehør, klær til barna, brudebukett, bryllupskake, lokale og mat/drikke samt pynt og diverse pluss frisør og make up inkludert :-)

Vi betalte totalt 1100,- ringer og lunsj med forlovere.

Gifter oss om under 2 uker! Regner med dette koster oss ca 8000. 16 gjester, 3 retter, kjolen kostet 1500. Gifter oss i tingretten. Feirer på en lokal restaurant, og vi kjenner den som driver den, så da får vi 20-25% rabatt på mat og brus. Lokalet koster oss ingenting! :) Vi betaler alt selv!
(alkohol til de som vil ha)

135.000 ble det på. Min og mannens foreldre delte regningen. Vi betalte imidlertid for kjolen, dressen, sko selv da det vi valgte ganske dyre alternativer som vi ikke ville belemre dem med :)

Kunne garantert gjort det billigere ved å feks leie et lokale og ordne mat/drikke selv eller ha hagefest e.l. men her vi bor blåser det ALLTID og er surt og kaldt så utebryllup var helt utelukket. Og siden vi giftet oss nå i august med frøkna bare 6 mnd gammel orket jeg ikke styre med alt av duker, border, stoler, matlaging osv selv så vi hadde 40 stk på hotell. :)

Last edited by a moderator:
80 000. Vi betalte det meste.

Back
Topp