I
Ingenbruker
Guest
Og hvem betalte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen ting. Jeg og mannen endte med å stikke på rådhuset uten at noen viste de t.
Vi hadde opprinnlig alt planlagt med kjole og hele pakka, tror det hadde kommet på ca 100 000 om vi hadde fullført det men takket de forferdelige sviferforeldrene mine droppa vi alt. Det var mine foreldre som ville ha betalt. Tradisjon i vår familie![]()
Litt usikker egentlig, men kanskje 10.000? Max. Gjorde det meste enklest og billigst mulig, og det var alkoholfritt. Mesteparten av maten betalte min mor for, og hun lagde den. Kjolen min bestilte jeg fra Kina, med toll kom den på 2500kr.
Selve vielsen skjedde hos Sorenskriver, med bare to vitner tilstede. Familien fikk ikke vite noe før en måneds tid senere. På 3 årsdagen vår som gift hadde vi selskapetSå kult. Hvor hadde dere vielse og selskap? Ønsker budsjettbrylluo selv![]()
Det er en lang og innviklet historieJøss, kan jeg spørre hvorfor de er så forferdelige?
Det er en lang og innviklet historieMen nå har de ikke vært i livene våres på to år og vi vurderer å gifte oss på nytt med de vi ønsker å ha rundt oss. Har jo en nydelig brudekjole jeg aldri har fått brukt
![]()
Kostet 30-40.000 mener jeg. 2-dagers bryllup på herregård i Sverige.
Foreldrene mine betalte.