Hva koster ultralyd?

lakerol

Elsker forumet
Vi har hvert på ultralyd undersøkelse og de fant ikke ut hvilket kjønn som lå å svømte inni der. Skulle gjerne vært på en ny ultralyd for å finne ut av dette. Noen som vet hvor mye det koster og hvor det lønner seg å hendvenne seg?

mange privatklinikker utfører ultralyd.kan jo høre på volvat,men der har de lang ventetid.best å høre med privat gynokologer.koster rundt 1000kr.

Sparer inn pengene på bare å kjøpe klær i en farge...

Det er den vordene tanten som MÅ vite kjønn. Har strikke dilla, og vil gjerne strikke rosa eller blått. Måtte strikke nøytrale farger forrige gang og det er hvist ikke like gøy sies det...

dæven før nån prisa, va ikkje klar over at man måtte betale engang æ.
æ har vært på 2 ul i uke 9 å uke 18, å d kosta mæ ikkje ei krone

du kan evt dra på majorstuaklinikken i oslo.....der koster det 1000kr, og du får time nesten med en gang[:D]

Jeg har vært på Nøtterøy ved Tønsberg det kosta 650,-

Jeg var på tre ultralyd undersøkelser når jeg gikk gravid,en i uke 18,en i uke 20 å en i uke 24 jeg betalte ingen ting[;)]

Jeg var på privat 3D UL på Majorstua klinikken, det kostet 1000 kr. Fikk time på 3 dager.
Og der får du med bilder og film på cd rom.

Vi betalte 725.- ( Trondheim ), men der tok de bare UL t.o.m uke 18......

Tok ul nr 2 på medi3 der kosta det 650 og jeg fikk med masse bilder, det var vanlig ul da. Vennina mi spanderte fordi hun ville oxo se.

Så spanderte mamma 3d ul på majorstuaklinikken, der kosta det 1000 kr, og jeg fikk med 4 bilder og 4 video snutter på en cd.

Nå har jeg gratis ul på sykehuset kvar uke, pga at han vokser så mye.

Back
Topp