Hva koster synstest?

Krølla82

Forumet er livet
Noen som vet hva en synstest koster hos feks Specsaver eller andre kjeder? Hvor er det billigst?

3-400 kr sikker... Husker ikke, og det er bare 2 mnder siden jeg var[8D] Mulig jeg skulle testa demensen også

alt fra 3-500 kroner vil jeg tro.. Dyrere hos merke optiker.. som specsavers osv...

Jeg betalte 300 kr tror jeg hos grenseoptikeren...
Var der i juli : )

ORIGINAL: H i l l a

3-400 kr sikker... Husker ikke, og det er bare 2 mnder siden jeg var[8D] Mulig jeg skulle testa demensen også

Hehe..den testen tør ikke jeg ta...redd for utfallet...hehe...[8D]

Det varierer en del fra sted til sted [:)]

Jeg betalte 460 kr (trooooor jeg, demens på høyt plan her også[8D]) hos Interoptikk.

Jeg mener jeg betalte 300 eller noe hos Specsavers. men tror det er forskjell i pris om man skal ha briller eller linser. Brillene er hvertfall uten tvil billigst hos specsavers.

ORIGINAL: AnaBanana

Tror det er billigere test om du kjøper et produkt av de

Mulig det er enda billigere da ja. Jeg hadde den jevnlige synstesten jeg da uten å kjøpe noe, men han spurte når jeg bestilte timen om det var for briller eller linser. For linser måler de litt ekstra på øyet tror jeg.. Kurven på øyet og slikt.

ORIGINAL: 999

ORIGINAL: AnaBanana

Tror det er billigere test om du kjøper et produkt av de

Mulig det er enda billigere da ja. Jeg hadde den jevnlige synstesten jeg da uten å kjøpe noe, men han spurte når jeg bestilte timen om det var for briller eller linser. For linser måler de litt ekstra på øyet tror jeg.. Kurven på øyet og slikt.

Ja, linsesjekk er dyrere enn synstest

ORIGINAL: Krølla82

ORIGINAL: H i l l a

Hehe..den testen tør ikke jeg ta...redd for utfallet...hehe...[8D]

Klokketesten tror jeg at jeg skulle ha safe'a, menne HAHA

Nei, altså... Synsam tar 350 for brilletest iallefall, og linsetest fordyres alt etter hvilke linser du skal prøve[:)] Sjekka det nå. Ligger på siden demmes. gjør det nok på de andre hjemmesidene også[:)]

Jeg hadde synstest for en uke siden hos Specsavers og betalte 395 kr. Jeg bruker hovedsakelig linser men de sjekket også brillestyrken (hadde bedt om det i forkant) - dette fordi jeg har knust en brille og må ha ny så da var det greit å sjekke om styrken fortsatt var den samme. Tror ikke jeg betalte noe mer enn jeg pleier selv om de sjekket begge deler. [:)]

Tror jeg betalte 690 for både brille og linsetest

Back
Topp