Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svindyrt å ta lappenSå dyrt nå ;o
Lapp koster. Men tror ikke den har økt så voldsomt siste årene. Betalte rundt det samme 3 år siden som det koster nåSå dyrt nå ;o
Når jeg prøvde teorien for 4 år siden ca da betalte jeg litt over 300.. vet ikke hva oppkjøring lå på før men sto litt over 1000 kr der.Lapp koster. Men tror ikke den har økt så voldsomt siste årene. Betalte rundt det samme 3 år siden som det koster nå
Da nå det ha vært en voldsom økning akkurat da jeg kjørte opp.Når jeg prøvde teorien for 4 år siden ca da betalte jeg litt over 300.. vet ikke hva oppkjøring lå på før men sto litt over 1000 kr der.
Synes også det har økt voldsomt ;/ farsken at jeg ikke har tatt meg selv i nakken før.Da nå det ha vært en voldsom økning akkurat da jeg kjørte opp.![]()
Betalte 550 for teorien og 1080 for oppkjøring. 1200 kr for dobbeltimer
Jepp. Er best å få det unnagjort før det blir eeenda dyrere :OSynes også det har økt voldsomt ;/ farsken at jeg ikke har tatt meg selv i nakken før.
Skjemmes over at jeg ga opp for noen år siden ;(Jepp. Er best å få det unnagjort før det blir eeenda dyrere :O
Ingenting å skjemmes over! Aldri for sent hellerSkjemmes over at jeg ga opp for noen år siden ;(