Hva kommer til å forandre seg når babyen kommer?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Mye forandrer seg når ett nytt barn blir født. Noen må ha større bil, større hjem. Søsken må forberedes, permisjon må planlegges. Hva kommer til å forandre seg for deres familie?

Vi må iallfall skape plass! Vi er en familie på 4 fra før og bor i leilighet på 90 kvadrat. Vi trenger mere plass og gjerne et soverom til :) håper vi får realisert husdrømmen tidligere enn først planlagt :)

Vi skal kjøpe hus før lille kommer for per idag har vi altfor liten plass :-)
Økonomien blir nok noe anderledes, men ingen utfordring heldigvis.

Det blir mannens første barn, så det blir veldig spesielt å gi han sitt første :Heartblue

Gleder meg enormt! :love7

Må kjøpe større bil og innrede det som er uinnredet i huset så fort som mulig. Det dreier seg om rom som skal bli vaskerom og bod.

Jeg håper at vi kan få nytt gulv i stua, og ideelt sett en ny vedovn. Men det er nok mer ønsketenking enn reelle planer :rolleyes:

Her er baby godt planlagt. Så større hus og bil er på plass ;)

Mannen må vel vende seg til delt oppmerksomhet. Per i dag er han ikke vant til å dele :p

Mye forandrer seg når ett nytt barn blir født. Noen må ha større bil, større hjem. Søsken må forberedes, permisjon må planlegges. Hva kommer til å forandre seg for deres familie?

Her er også baby veldig planlagt, så både hus, bil og jobb er på plass. Men barnerommet har blitt brukt til roterom så langt, så nå skal det bli kjekt å endelig kunne rydde der og pusse opp med nytt gulv, maling og innredning [emoji7]

Livet vil uansett forandre seg totalt når baby kommer, og vi gleder oss til en ny tilværelse med baby i hus [emoji173]️

Må vel ha ny bil før babyen kommer:) Plass har vi nok av. barnerommet må lages til, men det haster ikke så veldig.

Her må et nytt barnerom lages, ( til hun eldste) det har bare blitt brukt som roterom- så det skal bli kjekt å få det i orden :) Så får den nyfødte hennes, for det er så lite.

Ellers så blir det ikke så mye nytt. Har en 1 åring fra før av, så det meste har jeg. Trenger kanskje en vogn til, eller en søskenvogn? :)

Back
Topp