Hva kommer du til å savne?

Jeg kommer til å savne den magiske nærheten, sparkene og spenningen med tilknytningen og forventningene til en liten person en ikke har møtt enda.Jeg har alltid følt meg litt "tom" rett etter fødsel, til tross for at jeg har vært skikkelig lei av å være gravid rett før fødselen, og selv om jeg selvsagt har vært overlykkelig over å møte den lille! Men det er noe eget med det båndet med det ufødte barnet i magen. Rart å tenke på at det er siste gang.jeg opplever å være gravid.
Var en veldig fin måte å forklare det på :Heartred
 
Kommer til å savne magen :) jeg liker å ha stor fin mage. Jeg føler meg fin :) også er det deilig å slippe å holde inn magen ;)

Også kommer jeg til å savne sparkene :)

Håper jeg er så heldig at jeg får gå gravid flere ganger :)

Som om jeg skulle sagt det selv! Håper virkelig jeg får gleden av å gjøre dette minst en gang til ;)
 
Alf og ingenting [emoji28] kroppen min er ikke lagd for å gå gravid føles det som etter to tøffe graviditeter! Men føler meg litt snytt for de siste forventningsfulle ukene [emoji53]
 
Å være symptomfri for endometriosen.. Små spark fra innsiden, og komplimenter fra andre:)
 
Trippelpost..
 
Nå nærmer det seg veldig :happy:
Hva kommer du til å savne med å gå gravid?

Jeg kommer til å savne sparkene, ihvertfall de jeg har kjent siste tiden ❤
INGENTING!!!! Har ikke likt å gå gravid, ikke likt kroppen og alle plagene som har fulgt med. Nei.... skal bli godt å bli ferdig.
 
Komplement om at eg stråler og ser fin ut. Spenningen på hvem som er inni der. Småspark og dulting. Alle som er så koselige og tar hensyn og passer på meg :)
Men mest av allt gleder eg meg til å bli ferdig, både med graviditet og å få baby <3
 
Kommer til å savne luktesansen - min er gjerne litt redusert til vanlig, men funker fint når jeg er gravid..
 
Back
Topp