Hva kommer du til å savne?

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Nå nærmer det seg veldig :happy:
Hva kommer du til å savne med å gå gravid?

Jeg kommer til å savne sparkene, ihvertfall de jeg har kjent siste tiden ❤
 
Ingenting, tror jeg. Gjorde ikke det sist heller, og vi visste ikke om det ble fler enn en.
 
Ingenting. Absolutt ingenting! Dette har vært i overkant tungt! Velkommen oktober [emoji173]
 
Det å kjenne på liv fra innsiden; samt det å ha hår som ikke røyter/er lettstelt [emoji14]
 
Kommer til å savne magen :) jeg liker å ha stor fin mage. Jeg føler meg fin :) også er det deilig å slippe å holde inn magen ;)

Også kommer jeg til å savne sparkene :)

Håper jeg er så heldig at jeg får gå gravid flere ganger :)
 
Sparkene [emoji173]️ kjenne på kula og kunne stryke og kose [emoji7]

Slippe mensen
 
Absolutt ingenting!! Jeg gleder meg sykt til å bli ferdig med å være gravid!! Skal jeg allikevel nevne en ting må være at håret er kjempefint og ikke fettete etter én dag som det vanligvis er.
 
Spenningen med å bli kjent med babyen på innsiden, og det at det nå bare er jeg og henne som kan bli kjent på den måten vi kan :happy:

Kommer til å savne magen og sparkene.

Hele svangerkapet er å fullt av følelser, spenning gleder og sorger, og jeg kommer til å savne "hele greia", hehe :)
 
Gleder meg sinnsykt!! til å bli ferdig, men kommer til å savne sparkene og bevegelsene på lille[emoji173]️ellers ingenting[emoji14]
 
Å ikke ha mens, utenom det hater eg å være gravid, blir tyngre for hver unge. Tror det beste ved graviditeten er å glede seg til spedbarnstiden og grue seg til at dette faktisk er siste gang er får nyte et så lite vesen og nærheten.
 
Jeg liker også å gå mange mnd uten mens, men føler det blir utligna av renselsen i 6-7 uker.. Er det lov å håpe at den blir kortere nå? :)
Følte meg veldig lurt da jeg skjønte hvor lenge renselsen kunne ta :hilarious:
Her tenkte jeg: "Ingen mens på 9 måneder" til "Blø konstant i 7 uker etter du har født" :hilarious:
 
Gleder meg veldig til å «bli meg selv» igjen og ikke minst se han, men kommer jo til å savne magen og sparkene litt. 2.trimester var en veldig fin periode, følte meg ikke så verst utseendemessig og hadde lite plager :) da syns jeg det var koselig å være gravid, andre tilstander nå :rolleyes:
Kommer også til å savne å bli skjemt bort av mannen/folk generelt :hilarious: og å slippe mensen
 
Jeg kommer til å savne den magiske nærheten, sparkene og spenningen med tilknytningen og forventningene til en liten person en ikke har møtt enda.Jeg har alltid følt meg litt "tom" rett etter fødsel, til tross for at jeg har vært skikkelig lei av å være gravid rett før fødselen, og selv om jeg selvsagt har vært overlykkelig over å møte den lille! Men det er noe eget med det båndet med det ufødte barnet i magen. Rart å tenke på at det er siste gang.jeg opplever å være gravid.
 
Back
Topp