Håpefull prøver
Glad i forumet
Snus Min favoritt hobby
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva!!?Å ligge på magen!!
Snus[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Min favoritt hobby
Hva!!?
Kan man ikke ligge på magen før magen blir stor ei gang????
Skal sove på magen konstant til den tid i såfall!Jojo, det kan man! Men for min del tar det ikke så lang tid før det ikke er så behagelig lengre [emoji28] og jeg sover bare på magen!
Hæ? Får man ikke lov til det? [emoji15]Høres sikkert litt corny ut... Men nå savner jeg sex.... Haaaar så lyst hele tiden , blir litt små gal av det og tørr så vidt lukte på mannen av frykt for at jeg skal bli frista men det er sikkert fordi vi ikke får "lov" nå og tiden framover..hehehe høres litt gal ut kan hende
Når "sex forbudet " er over tror jeg egentlig jeg kommer til å savne mest Rødvin og spekemat...
Men det er verdt det om vi sitter igjen med ei nydelig rosa mai bylt
Jojo! Bare noen som får for seg ting, og styrer unna (og det må de jo få lov til). Kjør påHæ? Får man ikke lov til det? [emoji15]
Med mindre man får blødninger av det da, da bør man snakke med lege og være avholden.Jojo! Bare noen som får for seg ting, og styrer unna (og det må de jo få lov til). Kjør på
Hæ? Får man ikke lov til det? [emoji15]
Jojo! Bare noen som får for seg ting, og styrer unna (og det må de jo få lov til). Kjør på
Altså, er det spesielle forhold, så selvfølgelig styrer man unna. Men ser at det er andre som ikke tør å ha sex når det ikke er noe som tilsier at man ikke kan ha det, og da syns jeg det er trist for folk at de blir redde for å ha sex fordi man er gravid. Så var ment mer sånn generelt for min del, ikke rettet mot deg, jeg vet jo ikke om din bakgrunnVel ,er nok ikke helt enig i utsagnet at jeg har fått for meg noe om jeg skal være helt ærlig.
Jeg gjør det spesialistene på kk har anbefalt i min situasjon og håper det kan hjelpe oss til å endelig få møte et høyst etterlengtet barn
Men du har selvsagt lov til å ha din mening
Snus[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Min favoritt hobby
Ja, jeg og! 3 uker for min del. Begynner å bli lettere nå nå gjelder Det bare å ikke putte i seg kcal i stedet forMin også[emoji17] men håper jo jeg har klart å kvitte med med den for godt nå[emoji4]
Min også[emoji17] men håper jo jeg har klart å kvitte med med den for godt nå[emoji4]
Ja, jeg og! 3 uker for min del. Begynner å bli lettere nå nå gjelder Det bare å ikke putte i seg kcal i stedet for