Hva kommer du til å savne mest?

Høres sikkert litt corny ut... Men nå savner jeg sex.... ;) Haaaar så lyst hele tiden , blir litt små gal av det og tørr så vidt lukte på mannen av frykt for at jeg skal bli frista :nailbiting::nailbiting: men det er sikkert fordi vi ikke får "lov" nå og tiden framover..:schocked028hehehe høres litt gal ut kan hende :laughing002:laughing002
Når "sex forbudet " er over tror jeg egentlig jeg kommer til å savne mest Rødvin og spekemat... :sad010:sad010
Men det er verdt det om vi sitter igjen med ei nydelig rosa mai bylt :love017:love017

Høres sikkert litt corny ut... Men nå savner jeg sex.... ;) Haaaar så lyst hele tiden , blir litt små gal av det og tørr så vidt lukte på mannen av frykt for at jeg skal bli frista :nailbiting::nailbiting: men det er sikkert fordi vi ikke får "lov" nå og tiden framover..:schocked028hehehe høres litt gal ut kan hende :laughing002:laughing002
Når "sex forbudet " er over tror jeg egentlig jeg kommer til å savne mest Rødvin og spekemat... :sad010:sad010
Men det er verdt det om vi sitter igjen med ei nydelig rosa mai bylt :love017:love017
Hæ? Får man ikke lov til det? [emoji15]

Sånn som det kjennes foreløpig (håper kanskje det blir mer normalt allerede før fødsel):
- Savne å være frisk.
- Savne å kunne være aktiv med kroppen min.
- Savne at maten smaker vanlig
- Savne å fungere normalt som mamma for gutten min.

Hæ? Får man ikke lov til det? [emoji15]

Hehehe.:laughing002 Joda i normale friske svangerskap er det ikke noe risiko å ha sex.
Men jeg har det de kaller truende abort og får anbefalt å ikke ha sex.. Samt Annet som jeg ikke skal gjøre ... For de aller fleste er det ingen fare og det er bare å kose seg :hug003
Men på det punktet vi er ( etter å ha mistet 5 ganger på 2 år )så tar verken vi eller legen unødvendige risikoer... Jeg skal bare ruge,ruge og ruge til babyen er sterk og faren minker betraktelig..:Heartred:Heartred

Jojo! Bare noen som får for seg ting, og styrer unna (og det må de jo få lov til). Kjør på :happy:

Vel ,er nok ikke helt enig i utsagnet at jeg har fått for meg noe om jeg skal være helt ærlig.:happy118
Jeg gjør det spesialistene på kk har anbefalt i min situasjon og håper det kan hjelpe oss til å endelig få møte et høyst etterlengtet barn :Heartred:Heartred
Men du har selvsagt lov til å ha din mening ;)

Vel ,er nok ikke helt enig i utsagnet at jeg har fått for meg noe om jeg skal være helt ærlig.:happy118
Jeg gjør det spesialistene på kk har anbefalt i min situasjon og håper det kan hjelpe oss til å endelig få møte et høyst etterlengtet barn :Heartred:Heartred
Men du har selvsagt lov til å ha din mening ;)
Altså, er det spesielle forhold, så selvfølgelig styrer man unna. Men ser at det er andre som ikke tør å ha sex når det ikke er noe som tilsier at man ikke kan ha det, og da syns jeg det er trist for folk at de blir redde for å ha sex fordi man er gravid. Så var ment mer sånn generelt for min del, ikke rettet mot deg, jeg vet jo ikke om din bakgrunn :)

Kommer til å savne lange joggeturer, Cava og rått/lite stekt kjøtt. Sist savnet jeg spekemat veldig i starten, men løste det ved å steke spekeskinke i ovnen. Tok også sjangsen på litt beef jerky som hadde ligget ute i 25-30 minusgrader på telttur.

Last edited:
Min også[emoji17] men håper jo jeg har klart å kvitte med med den for godt nå[emoji4]

Ja, jeg og! 3 uker for min del. Begynner å bli lettere nå:) nå gjelder Det bare å ikke putte i seg kcal i stedet for

Jeg rakk aldri å starte igjen etter forrige graviditet jeg [emoji38] ammer nemlig enda, så kan jo ikke snuse.... men Shit som jeg savner det! Selv om jeg ikke har tatt en snus siden 4.11.16! Jadda- veit datoen[emoji15]

Back
Topp