Hva klarer dere og spise og ikke spise?

Fersk frukt og grønnsaker, gjerne salater med en god (men enkel) dressing på går overraskende godt ned. Samme med Toro Chucky Tomatsuppe. :)

Det som derimot fungerer dårlig er omtrent alt annet :P Melkeprodukter, brødmat, mat med mye lukt får meg til å brekke meg. Får jeg det i meg, ender jeg bare opp med å bli generelt dårlig.

Er 7+5 i dag :)

Ja er det første? :D

Nei er tredje som kommer i Mai, men første med forloveden min og han har ingen barn i fra før, Så vi har prøvd og få barn i 5 år men enten mistet eller så har det aldri klaffet:sorry: Men har ikke kommet så langt som vi er nå tidligere og nå ifølge legen ser alt bra ut:joyful: Vi skulle egentlig vært hos fertilitetsklinikken nå 2 oktober, men så klarte vi det nå uten noe form for hjelp som vi er superglad for:smiley-bounce016

Barna jeg har ifra før er 11 og 13 år gamle og har samme pappa:) sønnen min på 13 år bor fast hos meg og min forlovede, mens datteren min på 11 år bor fast hos pappa'n :)
Så ungene er alltid sammen i helger og ferier noe vi syntes fungerer helt supert.
Da vi bor 2 timer unna hverandre, men er ungene som selv har fått lov til og velge bo plass.:):)

Så nå er vi spente alle sammen på den lille i magen :Heartbigred

Jeg tror jeg klarer å spise nesten alt, ikke merker noe til det enda.
Men om jeg vil ha det er jo et annet spørsmål, ikke mye som frister om dagen :p

Her tåler jeg ikke synet eller lukten av:
Sjokolade
Potetgull
Kyllingkjøtt
Fisk
Fet mat som feks smeltet ost
Brus
Fløte

Ting som funker:
Yoghurt
Frokostblandinger
Grønnsaker
Taco

Bare tanken på rå kylling,fisk og fårikålkjøtt meg kvalm så det styrer jeg langt unna. Elsker kinamat men det smaker ikke så godt lenger,så det blir enkle middager som gryterett,taco,potetstappe,karbonader,kjøttkaker,fiskepudding etc.
Ferske eller nystekte rundstykker er skikkelig godt og gjærbakst generelt :)

Klarer å spise alt foreløpig! :) Men har ikke slitt så voldsomt med kvalme ennå.

Jeg klarer å spise det meste:) Var en periode hvor jeg ikke orket så mye annet enn tørre brødskiver men nå går det meste ned:)

Glem det jeg skrev tidligere! Åpnet en pose med smash, gleder meg fryktelig! Første biten var nok, da ble jeg kvalm..

Dag 8 etter el begynte kvalmen, og da vi spiste lunsj på jobben smakte brødet jeg pleier å kjøpe grusomt og surt! Snodig hvor fort kroppen skal mene ting :hilarious:

Bare lukten av rista brød fjerner kvalmen min, sprøtt! Må kaviar og ost. Samme som sist graviditet altså. Sammen med sjokomelk og ingefærte. Craver taco. Fisk frister ikke i de minste, elsker det ellers. Jeg tror det er fett jeg tåler dårlig. Nå plutselig har jeg mista lysta på sjokolade og kaffe.

Bare lukten av rista brød fjerner kvalmen min, sprøtt! Må kaviar og ost. Samme som sist graviditet altså. Sammen med sjokomelk og ingefærte. Craver taco. Fisk frister ikke i de minste, elsker det ellers. Jeg tror det er fett jeg tåler dårlig. Nå plutselig har jeg mista lysta på sjokolade og kaffe.

Signerer denne!!

Jeg våkner i 0400 tiden på natten hver natt, da er jeg rå kvalm og tissetrengt. Spiser da to saltstenger og tar meg en tur på toan, så er det greit og jeg sover videre. Litt bekymret for hull i tennene fordi jeg pusser ikke tennene på natta også, det orker jeg ikke:/

Ellers er jeg kvalm hele dagen, glemmer kvalmen litt når jeg spiser. Blir en del frokostblanding og yoghurt om dagen

Har alltid vært veldig glad i laks og spiser det flere ganger i måneden, men nå takler jeg ikke tanken på den grusomme feite ekle laksen.. uffffff

Hehe, må le. Har vært så kvalm idag at jeg brakk meg bare for at jeg leste igjennom lista med matretter dere ikke tåler/tåler for tida. Her varierer det veldig hva jeg har lyst på og hva jeg ikke klarer

Back
Topp