Hva klarer dere og spise og ikke spise?

Betty1234

Forelsket i forumet
Jeg klarer ikke og se eller lukten av:

*Pølser
*pizza
*krydret mat
*stekt løk
:wtf::meh:

Det jeg vet går bra og spise er:

*Skogsbær yoghurt
*Knekkebrød med ost og skinke
*Generelt mat som ikke er med noe lukt i:oops:

Jeg klarer å spise d meste heldigvis, men hva jeg reagerer på er ulikt fra dag til dag :-)
Men jeg takler ikke å være sulten... da blir jeg så dårlig.

Jeg klarer å spise d meste heldigvis, men hva jeg reagerer på er ulikt fra dag til dag :)
Men jeg takler ikke å være sulten... da blir jeg så dårlig.

Merker også litt på den om jeg ikke spiser med en gang jeg våkner at jeg kan bli litt kvalm eller om det går for lenge mellom måltidene:p

Men du er heldig som kan spise det meste, føler jeg ikke klarer og spise noe lenger:arghh:

Stakkars mannen min og sønnen min som skulle kose seg med pizza i dag, jeg måtte bare gå ut for bare brakk meg:dead:

Her funker det ekstremt dårlig med
-stekt kjøtt, også pølser, burger osv.
- fisk....

Går greit med (enn så lenge)
- sterk mat
- indisk osv f.eks

Craver
- søtsaker
- Grønnsaker

Må snart sette meg inn i et vegetarisk kosthold sånn som jeg spiser denne gangen :hilarious: Blir mye søt bakst, belgisk vaffler er f.eks eneste som går ned de dagene morgenkvalmen er forferdelig og ellers har jeg holdt meg til grønnsakene når de andre spiser middag :hilarious:

Klarer å spise det meste så lenge det spises saaakte, nå går eg på kvalmestillende da, så det hjelper litt [emoji4] Men klarer ikke lukta av agurk og kokte egg, da brekker eg meg

Jeg drømmer om smeltet ost og stekt laks [emoji4] Er vanligvis glad i snop, men nå er sjokolade havnet på svartelista!

Jeg klarer ikke krydret mat feks indisk eller meksikansk.. da kaster jeg opp med en gang. Jeg har også fått store problemer med kjøtt, og jeg elsker kjøtt vanligvis. Fint rundstykke med hvitost er det eneste som smaker [emoji4] pizza med bare ost og skinke funker også, så synes det er vanskelig om dagen

Klarer ikke grøt, godteri, smøreost, kremet mat (type suppe/pasta kremet),kunstig søtning, sjokolade eller karamell, fruktyoghurt, polarbrød, egg, kaffe som jeg kommer på konkret

Går bra med ovnsstekt mat og gjerne spicy. Også yoghurt naturell, rå grønnsaker, knekkebrød, frokostblanding med kald melk, sushi

Men varierer litt fra dag til dag :D

Tjææ, får i meg det meste, glad i salt mat, pølser, jalapeno-ost på brødskive, en bit sjokolade innimellom. Men kald brus på litt halvtom mage - det er nesten krise og hakket før det kommer opp igjen :inpain:

Jeg klarer ikke krydret mat feks indisk eller meksikansk.. da kaster jeg opp med en gang. Jeg har også fått store problemer med kjøtt, og jeg elsker kjøtt vanligvis. Fint rundstykke med hvitost er det eneste som smaker [emoji4] pizza med bare ost og skinke funker også, så synes det er vanskelig om dagen

Ja er ikke lett og finne noe, også blir man så usikker på hva som går bra og ikke, kjedelig og kjøpe inn mat også kan man ikke spise det. Så da holder jeg meg heller til det jeg vet jeg klarer og spise:oops:

Jeg klarer enn så lenge å spise hva som helst. Så det er deilig! Følger bare anbefalingene over ting jeg ikke spiser.

Jeg er mye kvalm men kan spise det meste. Det jeg ikke liker fra før av liker jeg ekstra dårlig merker jeg

Jeg klarer å spise det meste, men som flere har sagt så må jeg spise ofte og lite. Jeg har et veldig lite vindu for metthet, på en måte..
Er jeg litt for sulten blir jeg uvel, og er jeg litt for mett blir jeg også uvel. Så sliter litt med balansegangen der!

Ble overrasket over at middagen i dag smakte så godt, stekt kyllingfilét med salt og pepper på, båtpoteter med salat og bearnaisesaus smakte helt tipp topp:joyful::joyful:

Dere er heldige dere som klarer og spise alt:):)

Hvor mange uker på vei er dere ? Jeg er 6+0 i dag:dummy1::dummy:

Jeg klarer å spise det meste, men som flere har sagt så må jeg spise ofte og lite. Jeg har et veldig lite vindu for metthet, på en måte..
Er jeg litt for sulten blir jeg uvel, og er jeg litt for mett blir jeg også uvel. Så sliter litt med balansegangen der!
Jeg er mye kvalm men kan spise det meste. Det jeg ikke liker fra før av liker jeg ekstra dårlig merker jeg
Jeg klarer enn så lenge å spise hva som helst. Så det er deilig! Følger bare anbefalingene over ting jeg ikke spiser.
Tjææ, får i meg det meste, glad i salt mat, pølser, jalapeno-ost på brødskive, en bit sjokolade innimellom. Men kald brus på litt halvtom mage - det er nesten krise og hakket før det kommer opp igjen :inpain:
Klarer ikke grøt, godteri, smøreost, kremet mat (type suppe/pasta kremet),kunstig søtning, sjokolade eller karamell, fruktyoghurt, polarbrød, egg, kaffe som jeg kommer på konkret

Går bra med ovnsstekt mat og gjerne spicy. Også yoghurt naturell, rå grønnsaker, knekkebrød, frokostblanding med kald melk, sushi

Men varierer litt fra dag til dag :D
Jeg spiser alt. Spiser minst en gang i timen.
Jeg drømmer om smeltet ost og stekt laks [emoji4] Er vanligvis glad i snop, men nå er sjokolade havnet på svartelista!
Klarer ikke:
Salat
Egg
Fisk
Godteri

Brødmat og yoghurter går fint
Her funker det ekstremt dårlig med
-stekt kjøtt, også pølser, burger osv.
- fisk....

Går greit med (enn så lenge)
- sterk mat
- indisk osv f.eks

Craver
- søtsaker
- Grønnsaker

Må snart sette meg inn i et vegetarisk kosthold sånn som jeg spiser denne gangen :hilarious: Blir mye søt bakst, belgisk vaffler er f.eks eneste som går ned de dagene morgenkvalmen er forferdelig og ellers har jeg holdt meg til grønnsakene når de andre spiser middag :hilarious:

Ble overrasket over at middagen i dag smakte så godt, stekt kyllingfilét med salt og pepper på, båtpoteter med salat og bearnaisesaus smakte helt tipp topp:joyful::joyful:

Oi jeg er vist 8+5 i dag [emoji28] fint når dagene flyr avgårde :)

Oi jeg er vist 8+5 i dag [emoji28] fint når dagene flyr avgårde :)

Så gøy, jeg håper ukene går fort:joyful: Er så utålmodig så gleder meg masse til og se magen vokse og om det er jente eller gutt som gjemmer seg inni magen:dummy1::dummy:
Sprekker snart av nysgjerrighet:p

6+5 :happy:

Back
Topp