Hva klær du på ??

Babyziz

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hva klær du på din baby nå når det begynner å bli kaldt ute ??

Her går det i ull body og ull strømpebukse.
En bukse og genser, hell varme dress oppi vognen med lameskinn til underlag og dun dyne over. Kanskje litt varmt ja, men hun sover utrolig godt med så mye på seg.

Lammeskinn og fleecepose + ullteppe over. Vanlige klær og fleecejakke eller ulldress over + lue og votter.

Føler eg klær på henne litt mye, men tenker hun ville gitt beskjed om hun var for varm. Men eg e veldig glad i ull å da.

Ull innerst, også ulldress utenpå når vi er på tur, ligger nedi dunpose. :)

Om vi skal noen plass har hun ull innerst, kjole Eller bukse osv, strikkajakke. Har dunpose i bilstol og :)

Ull innerst, også ulldress utenpå når vi er på tur, ligger nedi dunpose. :)

Om vi skal noen plass har hun ull innerst, kjole Eller bukse osv, strikkajakke. Har dunpose i bilstol og :)
Har ikkje vognpose enda. Skal få låne voksiposen til min søster, men har ikje hentet den enda eller fått den vasket.
I bilen har hun det samme på, bare en varm jakke i stede for fleecedressen, og med et teppe over. Hun skal få bilpose, men den e ikkje ferdig strikket enda :P

Føler eg klær på henne litt mye, men tenker hun ville gitt beskjed om hun var for varm. Men eg e veldig glad i ull å da.
Vær litt obs på det.. De er som regel flinke til å si ifra når de er kalde, men er ikke så flinke når de blir for varme. Sover de, og blir for varme, så kan de fort svima av før de sier noe.. Vi har fått beskjed om det ifra flere hold selv. Og også fått merke det her, han har heldigvis ikke svimt av, men vært rimelig svett ja :/ Så det er greit å kjenne etter i nakken for å være sikker :)

Selv bruker vi saueskinn i vogna også ei dyne og storm trekket på vogna. Lille har på seg body og evt en tynn genser, ei bukse, votter og lue. Han er veldig varm av seg da, så trenger ikke mer enda. :)

Body, strømpis og en strikka dress. Fleece teppe i bilstolen og dyne i vogna. Han er en varm baby.

Eg har en baby som fryser veldig lett. Kan ikkje ligge lenge på stellebordet før eg må kle på henne.

Jenta mi fryser lett.. Hun har nå to dager på rad sovet ute i: ullbody og ullstilongs innerst. Fleecedress, tynn heldekkende lue i ull, ullsokker og tynne votter i ull ytterst. Oppi voksiposen (voksi urban) med henne og det er ca 2-6 varme grader. Jenta er kald på hender/føtter og på lårene og oppover armene. Så vanskelig synes jeg!!

Satt og tenkte på dette litt... Kan det være at voksiposen er "for stor" enda, slik at hun ikke greier å varme den med kroppsvarmen sin enda?! Bare en tanke ;)

Last edited:
Jenta mi fryser lett.. Hun har nå to dager på rad sovet ute i: ullbody og ullstilongs innerst. Fleecedress, tynn heldekkende lue i ull, ullsokker og tynne votter i ull ytterst. Oppi voksiposen (voksi urban) med henne og det er ca 2-6 varme grader. Jenta er kald på hender/føtter og på lårene og oppover armene. Så vanskelig synes jeg!!

Satt og tenkte på dette litt... Kan det være at voksiposen er "for stor" enda, slik at hun ikke greier å varme den med kroppsvarmen sin enda?! Bare en tanke ;)
Det kan godt hende, derfor bruker vi bilstolposen i vogna inntil videre.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det kan godt hende, derfor bruker vi bilstolposen i vogna inntil videre.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har bilstolpose jeg og, kanskje jeg skal bruke den i stede :)

Har lagt er ullpledd i bunn av posen så den ikke blir så stor, ja den blir nok ikke så varm nederst for dem helt enda! :) har alltid på saueskinnstøfler når han ligger uten og, er fortsatt lett kald på tærne og hendene.

Har lagt er ullpledd i bunn av posen så den ikke blir så stor, ja den blir nok ikke så varm nederst for dem helt enda! :) har alltid på saueskinnstøfler når han ligger uten og, er fortsatt lett kald på tærne og hendene.

Smart :)

Back
Topp