hva kjøper dere i julegave fra barnet

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
jeg driver å tenker hva jeg kan gi fra lille N :) hun er 2 år neste mnd :eek: <3

- til oldeforeldre
- besteforeldre
- onkler/tanter
- pappa
 
Han har tegnet på krus og putetrekk
Lsget bilder
Gir alltid bort kalendere med bilder fra året som har gått
++
 
Fotokalender fra året som har gått gir jeg fra gutta hvert år:D
 
Ikke no :p Her er alle gave fra hele familien, men så har vi veldig mange å kjøpe til også. Hadde vi hatt få så mulig vi hadde delt det opp :)
 
Til besteforeldre skal vi gi bilder vi har tatt hos fotograf. Usikker til onkler og tanter ennå. Må få unna alle bursdagene først:p. Oldeforeldre har han ikke. Til far ikke peiling men mest sannsynlig noe jakt eller fiskerelatert
 
Det har jeg ettervern kuttet ut! Kjøper en gave fra meg og barna:) utenom pappa'n, han får en gave fra bare barna også.
 
Enten lager barna noe enkelt, eller så velger de selv. Da kan det ende med at ungen insisterer på at pappa skal få en diger godte-smokk og ingenting annet til jul, men der er jo litt av sjarmen med gaven også, at den faktisk er fra barnet.
 
Enten lager barna noe enkelt, eller så velger de selv. Da kan det ende med at ungen insisterer på at pappa skal få en diger godte-smokk og ingenting annet til jul, men der er jo litt av sjarmen med gaven også, at den faktisk er fra barnet.
 
Fotokalender til besteforeldre, oldemor, tanter og onkler. Samarbeider med min søster og svoger slik at alle bare får en.
 
Fra hun var ett år har hun selv laget julegaver til familien :)

1 år: malte på lerret. Satte hånd og fotavtrykk på lerretet og hun malte litt selv.

2 år: hun laga telysholdere av barnematglass. Malte de røde og hadde glitter på. De ble veldig fine. :)

Nå er hun 3 år og tror hun skal få male på noen små skrin jeg fang på Panduro. Så kan hun pynte de med paljetter og klistremerker og så legger vi litt hjemmelaget julesnop oppi. :)

Som regel starter vi å lage julegaver i oktober, så har vi god tid. Hun lager til alle besteforeldrene, oldemor, tante og faddere.
 
Her gir vi julegaver sammen fra hele familien, med unntak av besteforeldre som får en tegning eller noe sånt i tillegg. Gidder ikke stresse med at alle må få en egen gave fra E, det får vi ta når hun er gammel nok til å ta initiativ til det selv.
 
Her gir vi bort noe barna har laga selv.
 
Fotokalender ga vi i fjord, kommer nok til å gjøre det samme i år.. Når mini blir stor nok skal han få være med å velge ut bildene selv :)
 
Vi gir sammen, bortsett fra til min far han får gave av alle som bor her ink katta :p til faren hennes plukker hun ut selv, det har hun gjort så lenge hun har klart og før det malte hun til han :)
 
Tenker det blir foto kalender ;) Og likte godt bildeideen til Marian87 :) Kanskje vi gjør begge deler!
 
Fra hun var ett år har hun selv laget julegaver til familien :)

1 år: malte på lerret. Satte hånd og fotavtrykk på lerretet og hun malte litt selv.

2 år: hun laga telysholdere av barnematglass. Malte de røde og hadde glitter på. De ble veldig fine. :)

Nå er hun 3 år og tror hun skal få male på noen små skrin jeg fang på Panduro. Så kan hun pynte de med paljetter og klistremerker og så legger vi litt hjemmelaget julesnop oppi. :)

Som regel starter vi å lage julegaver i oktober, så har vi god tid. Hun lager til alle besteforeldrene, oldemor, tante og faddere.
Hun blir 2 snart så kanskje prøve oss på telysholdere :) smart og koselig :D
 
Fra hun var ett år har hun selv laget julegaver til familien :)

1 år: malte på lerret. Satte hånd og fotavtrykk på lerretet og hun malte litt selv.

2 år: hun laga telysholdere av barnematglass. Malte de røde og hadde glitter på. De ble veldig fine. :)

Nå er hun 3 år og tror hun skal få male på noen små skrin jeg fang på Panduro. Så kan hun pynte de med paljetter og klistremerker og så legger vi litt hjemmelaget julesnop oppi. :)

Som regel starter vi å lage julegaver i oktober, så har vi god tid. Hun lager til alle besteforeldrene, oldemor, tante og faddere.

Sånne gaver kan jeg være med på, men ikke at jeg skal kjøpe noe til dem da kan han være med på samme gave
 
Bilder, kalendere, malerier på lerrett, Krus vi har malt på, trolldeig-figurer osv :)
 
Bildehefte og malerier ga vi i fjor når hu var 17 mnd. regner med det blir noe av det samme i år.
 
Back
Topp