Hva kan vi ta når vi er forkjøla?!

Molly

Med lille spira i magen <3
Er så sinnsykt forkjøla og hoster masse. Kan vi ta hostesaft f.eks? Var på apoteke forrige uke for å spør etter nesespray, og de sa vi ikke kunne ta otrivin uten å høre med legen først isåfall :( Saltvannsspray hjelper jo ikke i det hele tatt.

Jo da, kan fint ta Otrivin. Men i begrenset periode. Men du har jo Rhinox som du kan ta.

Hostesaft er det ikke så mye av. Du kan ta Cosylan, men ring lege først. Eller så kanskje solvipect (?)

Beste er å bestille seg en time hos lege så du får riktig :)

Takk :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg fikk beskjed om at vi ikke kan ta cosylan...
Men kjøp deg weifa C nypeekstrakt. Du finner den i vitaminhylla i matbutikken. Det er flytende i et lite brunt glass og du blander 3 store t-skjeer i en kopp varmt vann og drikker det som te. Så mye du gidder i dagene som kommer og vedlikehold med en gang i uka resten av vinteren. Renere C vitaminer finner du ikke!

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Takk snupp!! Må jo bli frisk NÅ!! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Man kan bruke Solvipect i begrenset periode. Og cosylan bare ved høyst nødvendig. Dersom du lurer ville jeg ringt legen og hørt. Er ikke alltid man får svar på apoteket har jeg erfaring fra.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg brukte Rhinox, synes ikke det funket så veldig bra, men bedre enn å ikke bruke noe, sikkert :)
Weifa skal jeg huske, hvis jeg blir forkjøla!

Back
Topp